• Anonym (What?!)

Plus på rd4

Jag har gjort en ivf och fick en 5 dagars blastocyst i högsta kvalité tillbaka och är nu på rd 4, det är 11 dagar sedan jag tog ovitrelle sprutan så jag ville ta ett test för att se att den var ute ur systemet! Men då dyker det upp ett svagt positivt, var tvungen att testa igen ikväll, men hade bara klarat av att hålla mig i 1 timma och det dyker även då upp ett svagt positivt! Någon som har erfarenhet av ovitrelle? Borde den inte vara ute ur kroppen nu?

• Svar på tråden Plus på rd4
  • Anonym (What?!)

Någon?

• Jag är bara jag

Det är på gränsen. Jag har fått order om att ta gravtest/blodprov dag 14 efter äl-sprutan. Tatt dag 13 och var gravid så vi får hoppas det för dig med.

• Anonym (What?!)
    Jag är bara jag skrev 2017-02-03 22:56:58 följande:

Det är på gränsen. Jag har fått order om att ta gravtest/blodprov dag 14 efter äl-sprutan. Tatt dag 13 och var gravid så vi får hoppas det för dig med.

Okej! Tack snälla för svar! Jag läste på fass att den skulle vara ute ur kroppen efter 10 dagar så därför kollade jag på dag 11, men som sagt det är ju väldigt tidigt och kan ju vara precis gränsfall så jag avvaktar En vecka!
Svar på tråden Plus på rd4