• Anonym (Tjej25år)

Min kille är aldrig kåt!

Vi har aldrig sex, jag mår jätte dåligt över detta. Vi träffades för 3 år sedan, då var vi "kk" men sedan blev jag gravid, vi blev ihop, fick barn, flyttar till hus snart osv men sen jag blev gravid är det som om hans sexlust bara dog. Jag vill göra slut pga detta men kan man verkligen göra det? Är så jävla trött på att ständigt känna skuld över att han inte är kåt.

• Svar på tråden Min kille är aldrig kåt!
  • HippHipp

Ja. Det kan man. För mig är det en jätteviktig del av livet och samlivet. Men först: har ni pratat ordentligt om det?

• Anonym (Tjej25år)

Jag har tagit upp det tusen gånger, ibland hintar jag bara (på ett skämtsamt sätt), ibland gråter jag och är ledsen (som inatt, sov på soffan) ibland blir jag arg och frågar om han har någon annan? Oavsett hur jag tar upp det så har vi en lång diskussion och han blir irriterad och säger att han inte kan göra någonting åt att han inte är lika kåt som jag.

• 78peter

Fick sova på soffan i går med sambon vill aldrig mysa längre skicka gärna pm till mig

• Anonym (prata)

Min man vill inte heller ha,  iaf inte penetrations-sex nu när jag är gravid. Han säger att det känns fel nu när bebis ligger därinne, även om han vet att bebisen inte skadas av det.  Vi myser på andra sätt i stället. 

Sen när bebisen kommit, inte säkert att du har samma sex-lust då, själv gick jag 6 månader efter första graviditeten utan att ha någon lust alls, vilket min man så klart saknade men accepterade och fick lösa på annat sätt. Dock ville han inte gå till någon annan så det blev mkt "egen-tid" om man säger så.

Jag är gravid nu igen och jag frågade honom hur vi ska lösa det om samma sak händer igen, dvs jag inte har någon lust efter bebisen.Han sa helt enkelt att han får göra som förra gången.

sex-brist i ett förhållande blir verkligen ett problem om man inte pratarom de bakomliggande orsakerna.Prata, accdeptera och kom fram till en gemensam lösning. Tråkigt att han ska bli irriterad men det är ju något som skaver i honom....kanske är han slut efter jobbet, utmattad etc?

• Anonym (Kille)

Men du är inte gravid nu va? För det kan vara en hang up för vissa killar, som gör att de inte vill ha sex.

Jag förstår precis hur du känner dig. Tyvärr är det väldigt lite man kan göra åt nån annnans lust. Stress t.ex. kan ibland sänka lusten, så kan man då t.ex. ändra på något så att det blir mindre stress så kan ju lusten öka.

Du verkar ju ha pratat om saken. Jag tror att du kommer till en punkt där du antingen får acceptera läget, eller lämna honom och gå vidare. Tyvärr blir det ofta så, har jag märkt när man läser trådar här på FL på temat olika lust.

• Anonym (Lustigt)

Så vad är det som har hänt? Träffas man som KK gissar jag att det oftast är lite hett och passionerat!? Var det inte så för er? Vad var det som hände med det isf??...blev det inte som han hade tänkt sig?

• Hanna F

Men hade ni bra sex innan då när ni träffades ? du får väl göra honom kåt då många inser inte att dem förändras när de får barn ,

Hanna fartdåren persson
  • Anonym (Stor kuk)
    Anonym (Tjej25år) skrev 2017-02-03 06:36:14 följande:

Jag har tagit upp det tusen gånger, ibland hintar jag bara (på ett skämtsamt sätt), ibland gråter jag och är ledsen (som inatt, sov på soffan) ibland blir jag arg och frågar om han har någon annan? Oavsett hur jag tar upp det så har vi en lång diskussion och han blir irriterad och säger att han inte kan göra någonting åt att han inte är lika kåt som jag.

Uchh vad jag känner igen mig är värkligen tråkigt
Svar på tråden Min kille är aldrig kåt!