• Boxarberta

3D bryn, någon som gjort och är missnöjd?!?

Man kan hitta väldigt mycket info om 3D ögonbryn där de tatuerar strån och det ser superbra ut. Har bara sett bilder på nygjorda bryn med bra resultat.

Blir det verkligen altid så bra?

Jag går i tankarna på att göra 3D ögonbryn för att slippa fylla dem var eviga dag, men jag är så rädd att det ska se annorlunda ut efter ett tag eller inte bli bra.

Är det någon som INTE är nöjd med sina 3D bryn?
    Vad händer med färgen senare? Kan den flyta ut? 

Jag förstår att val av klinik och person spelar roll.
  • Svar på tråden 3D bryn, någon som gjort och är missnöjd?!?
  • kaffe

Gå ut på stan och titta så lär du ser flera stycken med tatuerade ögonbryn där resultatet är förskräckligt.

• gubbens gumma

Jag var väldigt intresserad tills jag fick höra att man är ju tvungen att fortsätta färga eller ev raka bort sina egna för att resultatet ska bli bra.... Då känns det ju helt meningslöst

• Duckan

Massa bloggare i ropet som gjort 3D Bryn nu och alla har fått ett fint resultat. Vad jag kan se på bilderna i alla fall.
    En bekant till mig fick göra om det två gånger innan färgen fäste och hennes resultat var inte det jag hade velat ha.

• Boxarberta
    kaffe skrev 2017-02-02 15:59:51 följande:

Gå ut på stan och titta så lär du ser flera stycken med tatuerade ögonbryn där resultatet är förskräckligt.

Nu är ju jag på stan i stort sett varje dag, men det är ju inte så att man stoppar någon o ber om stt få granska deras bryn. Jag har endast sett 3D bryn irl en enda gång. Därför jag frågar här.
  • Boxarberta
    gubbens gumma skrev 2017-02-02 16:03:41 följande:

Jag var väldigt intresserad tills jag fick höra att man är ju tvungen att fortsätta färga eller ev raka bort sina egna för att resultatet ska bli bra.... Då känns det ju helt meningslöst

Men det ska man väl inte behöva sålänge man har sina vanliga bryn som grund. Jag har en grund men det saknas här o var.

Finns ju de som flyttar sina "vingar" uppåt o då måste man väl raka bort de gamla vingarna?
  • Griseknoen35

Nej! Usch ser fejkat och förskräckligt ut. Ser inte ens bra ut på bild. Känner flera som gjort och sett massor men nej har aldrig sett ett par snygga fejkbryn.

• i-o

Tja vissa tatuerar en swastiska i pannan också eller en företagslogo och är nöjda.

• Sissimoine

De som görs nu för tiden tycker jag oftast blir bra (ej gjort själv) Har man oljig hy så håller det inte alls länge dock!

• Rymdmoln

Det finns MÅNGA med dåliga resultat. Om man går till rätt person så suddas inte stråna ut och det ser toppen ut tills man måste fylla på. Min vän har gjort det (för två år sen) och hennes bryn är jättefina. Inte sådär gråa och ihopsuddade ut som man ser vissa har. Det skiljer sig enormt på teknik och vilket bläck man använder...

• Rymdmoln
    Sissimoine skrev 2017-02-03 21:07:42 följande:

De som görs nu för tiden tycker jag oftast blir bra (ej gjort själv) Har man oljig hy så håller det inte alls länge dock!

Detta är verkligen sant :) det går ut snabbare för vissa.
  • Påven Johanna II

Vad är det för tredimensionellt med tatuerade bryn? Lägger de till en skugga bakom varje strå?

• lilyros

Mina är snyggt gjorda med tydliga strån etc men hon gjorde dem alldeles för stora. Ser för jävligt ut pga det :(

• Boxarberta

Jag vågade tillslut göra mina bryn och är så jäkla nöjd!

Från att alltid behöva fylla mina bryn bara för att gå till affären till att inte behöva fylla dem alls, och då har jag ändå inte vart på återbesöket och fyllt i dem.
    Efter första besöket försvinner 2/3 av färgen sägs det och sedan efter återbesök så sätter sig det mesta. 
    Mycket av min färg har försvunnit men det ser ändå faboulous ut.

Jag gick till en tjej som jag följt länge och kollat hennes bilder. Jag hade också ganska mycket egna bryn i grunden vilket såklart också ger ett naturligare resultat.

Fantastiskt! <3 

• Boxarberta
    Påven Johanna II skrev 2017-02-04 11:51:46 följande:

Vad är det för tredimensionellt med tatuerade bryn? Lägger de till en skugga bakom varje strå?

Haha bra fråga, de är väl inte 3D direkt... men det låter ju bra? ;) 
  • Aikido
    Boxarberta skrev 2017-04-23 09:22:32 följande:
    Haha bra fråga, de är väl inte 3D direkt... men det låter ju bra? ;) 
    Man kanske behöver ha 3D-glasögon på sig för att se effekten?
  • Komandora
    Boxarberta skrev 2017-04-23 09:21:52 följande:

Jag vågade tillslut göra mina bryn och är så jäkla nöjd!

Från att alltid behöva fylla mina bryn bara för att gå till affären till att inte behöva fylla dem alls, och då har jag ändå inte vart på återbesöket och fyllt i dem.
    Efter första besöket försvinner 2/3 av färgen sägs det och sedan efter återbesök så sätter sig det mesta. 
    Mycket av min färg har försvunnit men det ser ändå faboulous ut.

Jag gick till en tjej som jag följt länge och kollat hennes bilder. Jag hade också ganska mycket egna bryn i grunden vilket såklart också ger ett naturligare resultat.

Fantastiskt! <3 

Jag har också gått och funderat på det här i flera år. Nu är jag blondin och har ljusa bryn, inte hela blonda men jag skulle behöva fortsätta färga dom vad förstått. Det känns förstås lite antiklimax. Jag skulle vilja se hur det ser ut på håll, inte bara en närbild som man alltid får se när dom lägger upp bilder.
    Bor du i Sthlm?
  • Boxarberta
    Komandora skrev 2017-04-23 10:00:55 följande:
    Jag har också gått och funderat på det här i flera år. Nu är jag blondin och har ljusa bryn, inte hela blonda men jag skulle behöva fortsätta färga dom vad förstått. Det känns förstås lite antiklimax. Jag skulle vilja se hur det ser ut på håll, inte bara en närbild som man alltid får se när dom lägger upp bilder.
    Bor du i Sthlm?
    På mig syns det inte att det är 3D bryn men det är nog också för att jag har mörka bryn och rätt mycket av mina egna. Jag tror att ju ljusare och glesare bryn man har innan ju mer syns det är de inte är riktiga. Det syns när man kollar nära men inte på håll.

Sen är det skillnad när de är nygjorda (som de flesta är på bilder) då syns det mycket att de inte är riktiga men så ser de inte ut när de läkt, det smälter ihop med ens egna bryn. 

Nej jag bor i Göteborg men det borde finnas bra salonger i Sthlm! :) 

Gå till någon som är erfaren och låt inte ett billigt pris eller erbjudande avgöra om det känns bättre med en dyrare. 

• Elle1234

Hej!

Är det någon som vet om färgen försvinner helt efter 3 år om man låter bli att fylla i dem igen? Dvs, kommer ögonbrynen efter tre år se ut som innan man gjorde 3D-tatueringen? Jag har nämligen precis tattuerat mina och är helt okej nöjd, de är fina och ser fräscha ut. Det är dessutom så skönt att slippa måla dem varje dag. Däremot är de liiite för tjocka för min smak. Så om jag skulle låta bli att fylla på dem efter 1-2 år, skulle jag då få tillbaka mina "originalbryn"?

Svar på tråden 3D bryn, någon som gjort och är missnöjd?!?