• cupcakemom

13 månaders som grinar och bökar större delen av natten

Vad gör man.. Jag blir helt slut ... Hon har alltid sovit dåligt men det blir sämre och sämre.. Hon somnar inte på kvällarna heller utan är vaken till 22-23 somnar hon tidigare sover hon kanske 1,5 tim eller till runt 22:30 och är sedan vaken halva natten.. Helt ok att hon är vaken sent om hon bara kunde sova på natten... Har överlag sovit lite på dagen också ung 30-40 min på em (kliver dock upp på morgonen runt 10 men sover oroligt hela tiden fram tills dess... Hon sover dock bättre mellan 7-10 på morgonen än övrig tid även om hon bökar då också. Dagar hon sover mer på EM gör ingen skillnad på nattsömnen... Så mer över mindre sömnnunder under dagen verkar kvitta faktiskt.... jag vet faktiskt inte vad jag ska göra

Funderade lite på nattskräck men det känns ändå inte klockrent... Det som stämmer in på det är att man många av gånger inte kan trösta henne utan hon ålar sig ur famnen och rullar runt och bökar för sig själv...

Har tagit prov för att utesluta om det kan bero på gluten, mjölk, fisk, ägg men jag tror faktiskt inte det är orsaken

Svar på tråden 13 månaders som grinar och bökar större delen av natten