Han och jag, eller dags att gå vidare?!
Hej,
Jag och min sambo har varit tillsammans lite mer än 3 år. Jag älskar honom innerligt och han är verkligen världens finaste människa.
Vi har en väldigt fin relation. Myser alltid i soffan. Kramas och pussas vi matlagning.
I början (de första 6 månaderna) kunde vi hångla i soffan i timmar och sexet var helt fantastiskt. Minns att jag sa till en vännina att det är nästan så att jag inte orkar fysiskt ha sex idag igen. Givetvis hade vi även sex den dagen också.
Jag vet inte riktigt när det börja vända.
Men nu står jag har 3 år senare. Minns inte sista gången vi hångla. Han skyller på att han får ont (snusar) Det gjorde han när vi träffades också!
Jag minns inte sist vi hade sex mer än 5 minuter. Sist vi hade sex var väl snart 2 månader sen.
Dum som jag är drog jag upp det här efter ett par glas vin. Att jag också har behov och att jag inte har fått komma på mer än 1 år. Vet att jag var oförskämd och sa nå liknande: det vore trevligt med ett samlag som varar mer än 5 minuter..
Jag känner att han inte är attraktiv av mig, visst jag har gått upp i vikt. Många trivsel kilon..
Är det vanligt att man tappar suget på någon som gått upp en hel del i vikt?
Jag är så himla sexuellt frustrerad och vet inte hur jag ska lösa min situation. Jag kan inte stanna i en relation där vi inte har sex..