Om det hade funnits en film som hade hetat...
Too many waysted years, hade den nog varit bra......
Too many waysted years, hade den nog varit bra......
Vet du. Nu har du gjort flertalet trådar de senaste dagarna som i grund och botten handlar om att du mår dåligt. Sök hjälp, prioritera ditt mående ekonomiskt så du kan prata med en kurator åtminstånde en gång i månaden och sluta spama forrumet. Och det säger jag med all välmening.
Jag har väl för fan rätt att skriva vilka jävla trådar jag vill, skit i att svara om det stör diG så mycket. Jag mår tnte särskilt dåligt nu, Men jag har varit med om lite saker och fått oväntade överaskningar. Allting är bara mitt sätt att smälta det som har sket på sistone...och det tänker jag fan inte berätta för någon vad det är.
Och jag tänker då inte springa hos psykolger och gråta ut där,, för jag har inte dråd med en endaste psykologträff, o jag ha rinteheller råd med läkartider på vårdcentralen heller. Jag har fullständig rättighet att vädra minatänkar här liksom all andra. Jag är inte otrevlig mot någon , jag ochär inte otrevlgig i tonen heller, så låt mig vara.
Och jag tänker då inte springa hos psykolger och gråta ut där,, för jag har inte dråd med en endaste psykologträff, o jag ha rinteheller råd med läkartider på vårdcentralen heller. Jag har fullständig rättighet att vädra minatänkar här liksom all andra. Jag är inte otrevlig mot någon , jag ochär inte otrevlgig i tonen heller, så låt mig vara.
jag ska inte springa hos psykologer för att amdra förstörde mitt liv, men de ska för att de inte lärt sig att man ska ge fani andra människor o förstöra för dem. Punkt.