Förskola 16 månader?
För tidigt med förskola runt 16 månader?
För tidigt med förskola runt 16 månader?
Min son började vid 17 månader, gick hur bra som helst Så 16 månader är nog lugnt! Lycka till!
Nej, absolut inte.
Våra 3 började när dom var 12-13 månader och har gott hur bra som helst...
Mina barn har börjat vid 15 resp 16 månader och det har gått jättebra
Jag har skolat in tre av mina barn vid 16 månader. Det har gått bra, även om den yngsta kändes lite liten då hon lärde sig gå först vid 14 mån. Min fyra är hemma med mig fortfarande och kommer att börja när hon är två år. Hon är mycket mer närhetssökande och känns fortfarande inte redo. Så det beror på hur barnet är skulle jag säga.
Tack ???? alltid nervöst i början, min son är en väldigt glad pojke, och väldigt vild, så jag hoppas det hjälper honom att bli stimulerad.
Skulle vara smiley, inte frågetecken.
Man läser mycket om att 3 år skulle vara en bra ålder, men hur ska man lösa det som förälder? Tack för alla svar
Jag valde att skola in alla tre barnen tidigt för att istället kunna skola in en längre period, min minsta på 17 månader går fortfarande 15 timmar. Hade inte velat ha en inskolning på två veckor för att sedan gå heltid.
Man läser mycket om att 3 år skulle vara en bra ålder, men hur ska man lösa det som förälder? Tack för alla svar