Hur visar ni bisexuella killar att ni är intresserade av en kille?
Hur går ni killar som är bisexuella tillväga när ni flirtar med en kille som ni inte vet läggningen på? Hur flirtar man liksom lite "diskret"?
Hur går ni killar som är bisexuella tillväga när ni flirtar med en kille som ni inte vet läggningen på? Hur flirtar man liksom lite "diskret"?
Som vanligt. Dröj kvar med blicken lite för länge. Kolla in honom. Se hans manlighet och på det som tänder dig. Det är otroligt många killar som svarar på en blick: "här är jag..."
Som vanligt. Dröj kvar med blicken lite för länge. Kolla in honom. Se hans manlighet och på det som tänder dig. Det är otroligt många killar som svarar på en blick: "här är jag..."
Nu är jag iofs bög, men du flörtar såklart på samma sätt som du brukar göra. Strunta i personens kön.
Visar inget. Hur skulle man våga det? Kan bli väldigt fel. Har fått vibbar ibland. Killar som kollat, och lett. Och ibland har det varit män man känt impulsen hur det skulle vara att kyssas o så.
Raggar bara på nätet. Möjligtvis på gayklubb (men där är jag aldrig). Det är bara några procent av killarna som är gay/bi. Så chansen att stöta på rätt kille är liten.
Däremot brukar jag ofta se killar som jag tror är gay.