psykopat/sociopat/narcissist
Ska snart ha barn med en kvinna som uppvisat psykopat/antisocialt uppförande.
Hon lämnade mig med förevändning att jag är narcissist, har misshandlat henne, är alkoholist, försökt lura henne på pengar trots att hon fick köpa in sig i en bostad för 300k som är värd 1.9
Bostaden har jag löst och hon blev inge glad(hon drog 2dgr efter affären)
Hon har även triangulerat med min familj om diverse lögner och även hotat med polisen om jag åker på mitt jobb.
Hon har aldrig haft långa förhållanden och är 30 år gammal hon har inga riktiga vänner utan "nät vänner" hon aldrig ens träffat och upplevde hela tiden att hon levde dubbelliv.
Hennes familj har minst 2st stora psykiska problem som inte klarar av att jobba eller vardagliga sysslor
Finns mycket mer att skriva men det jag undrar är kan jag kräva psykisk undersökning av henne?
Jag tror inte hon är bra för barnet.
Har anlitat en advokat som skickat brev åt henne att jag vill vara delaktig i mitt barns liv och ha gemensam vårdnad varför jag gått den vägen är för att hon kapat kontakten när hon inte fick sin vilja igenom med bostaden och jag tog bort henne från sociala medier
Vände mig till socialen men fick ingen hjälp därifrån och dom sa att jag måste samarbeta med mamman(humor).
Hur bör man gå tillväga när man hanterar en kvinna som är manipulativ och ljuger om allt?
Min bedömning som är amatörmässig visserligen men jag tror hon är farlig och direkt skadlig för barnet på sikt pga hennes sadistiskt lagda sida.
Hennes bästa vänner är 2 pensionärer som hon inte ens är släkt med.
Enda jag läst är att man ska kapa kontakten med dessa individer men svårt med barn på G.
Är mitt enda barn så vill gärna göra det jag kan och hon vet att jag fått 2 missfall med exet före henne så hon vet att jag vill ha barnet.
Kan jag hoppas hon gör bort sig rejält?
Finns det fäder som har erfarenhet av dessa cluster B kvinnor?
Vad har ni gjort och vad kan jag göra? Eller är det bara att ha tålamod.
Känns otroligt uppgivet när jag vet att min son kommer växa upp med ett monster och jag ligger sömnlös när jag tänker på vilken uppväxt han kommer få med ett kontrollfreak som ljuger och skadar människor.
Kan man kräva att dom gör en psyk undersökning på mig och en på henne?
Har bra ryckte/jobb inget i registret förutom fortkörning och har 9 friska syskonbarn