• amelia17

Umeå 2017

Hej!
    någon annan som ska göra äggdonation privat i Umeå under 2017?

• Svar på tråden Umeå 2017
  • KajsaK

Hejsan
    Jag har nyss gjort mitt 2:a försök i umeå, så nu är jag ruvare och hoppas :) Hur går det för er? Våran resa har hittills tagit två år i umeå, så förvänta er väntan! Men hoppas det går fortare för er!

• Zwillinge86

Hur gick det KajsaK? Väntar kallelse till 1:a mötet inom kort. Ställde oss i kö i år, men har förhoppningsvis egen donator så behandling kan ev äga rum till hösten.

• Zwillinge86

Hur gick det KajsaK? Väntar kallelse till 1:a mötet inom kort. Ställde oss i kö i år, men har förhoppningsvis egen donator så behandling kan ev äga rum till hösten.

• KajsaK
    Zwillinge86 skrev 2017-04-21 23:25:48 följande:

Hejsan! Inte sett att du skrivit förrän nu :) det funkade inte 2:a försöket heller. Så nu har vi påbörjat tredje försöket, med FET förhoppningsvis nästa vecka!

Hur går det för er? Har ni fått veta mer när det blir av?

Kram
  • Zwillinge86
    KajsaK skrev 2017-05-17 19:46:33 följande:

Hejsan! Inte sett att du skrivit förrän nu :) det funkade inte 2:a försöket heller. Så nu har vi påbörjat tredje försöket, med FET förhoppningsvis nästa vecka!

Hur går det för er? Har ni fått veta mer när det blir av?

Kram

Och nu är det jag som inte läst. Blev det FET i slutet av maj sen? Vi har bara fått veta att vi kommer att bli kallade efter sommaren.
  • KajsaK
    Zwillinge86 skrev 2017-06-14 22:26:05 följande:
    Och nu är det jag som inte läst. Blev det FET i slutet av maj sen? Vi har bara fått veta att vi kommer att bli kallade efter sommaren.
    Hej! Vi har nu gjort fet och jag är i vecka 7 :) blev heeeeelt chockad när jag såg två streck på Stickan!! Mitt första positiva test någonsin!!
    Nu får man bara hålla tummarna att det går bra!

Hoppas allt går bra för er med! Håller tummarna!

Kram
  • KajsaK
    amelia17 skrev 2017-01-19 14:31:00 följande:

Hej!
    någon annan som ska göra äggdonation privat i Umeå under 2017?

Hur går det för er?
  • KajsaK
    Barnlängtan74 skrev 2017-02-09 19:33:17 följande:

Ja, har varit på första besöket. Du å?

Hur går det för er? Blev det bestämt något?
Svar på tråden Umeå 2017