• BlivandeFruKrokodil

Äl +13, när plussade ni?

Jag är på dag 13 efter ägglossningen. Inget plus o inte heller någon mens.

När plussade ni?

• Svar på tråden Äl +13, när plussade ni?
  • Ellen92

Följer!

Jag är på bim+5 negativt test och ingen mens i sikte här heller.

• Frögurka

Jag kan alltid plussa svagt på äl+11, har även hänt knappt synligt redan på 10.

• ny182

undrar samma :)

har idag ÄL+13.

sån oyrolig mensvärk sen 3 dagar tillbaka men ingen mens och inget plus.

• emsorken

Undrar detsamma .. är på BIM +6. Ingen mens, neg på både testlagret och cb digital.

Brukar aldrig vara sen och har aldrig haft mensvärk.. runt BIM fick jag ont i tjejmagen så att säga i några dagar men inget kom. Brösten känns hårdare men inte spec ömma, känt av illamående av och till och mer trött än vanligt.

Tycker det borde synas på testen ..? Av någon anledning litat jag inte på "negativt"

• oONinniOo

Med sonen: ÄL+10

Nu senast (missfall): ÄL+9

• Mia86a

Med dottern plussade jag på BIM (testade inte innan).

Med bebben i magen testade jag negativt fram till BIM +8 då jag fick ett svagt svagt plus.

• ny182

hm ja om ni inte fick plus förens efter men dagen så finns det ju hopp för oss :).

men det är jäkla svårt att inte testa, men det blir ju negativt just nu :(

• Mimipig

Jag kastar mig in här. ÄL+14 idag. Testade neg igår, tänkte hålla ut till morgondagen för att se om mensen kommit. Imorgon är cd36, och jag har bara haft 35 dagars cykel en gång senaste året, så jag är så vansinnigt hoppfull. Och rädd. Hoppas alldeles för mkt, trots neg igår. Brösten känns större (vilket var mitt första tecken när jag var gravid med sonen, min enda grav hittills). Men livmodern känns konstant och liksom rumlar runt, men jag kan inte avgöra om det är mensvärk, inbillning eller nåt annat, jag är för besatt av att känns efter. Är det normalt att livmodern lever om när man är gravid???

• ny182
    Mimipig skrev 2017-05-15 19:55:30 följande:

Jag kastar mig in här. ÄL+14 idag. Testade neg igår, tänkte hålla ut till morgondagen för att se om mensen kommit. Imorgon är cd36, och jag har bara haft 35 dagars cykel en gång senaste året, så jag är så vansinnigt hoppfull. Och rädd. Hoppas alldeles för mkt, trots neg igår. Brösten känns större (vilket var mitt första tecken när jag var gravid med sonen, min enda grav hittills). Men livmodern känns konstant och liksom rumlar runt, men jag kan inte avgöra om det är mensvärk, inbillning eller nåt annat, jag är för besatt av att känns efter. Är det normalt att livmodern lever om när man är gravid???

jag har 2 barn men har aldrig känt så. men förstår dig det är svårt att hålla sig från att testa.

jag testade neg morse ÄL+13 tänker vänta tills onsdag nu och se.

om mensen inte kommer innan fredag och jag inte får ett plus ska jag ringa till kliniken där jag fick tabletter för ägglossning och se om dom kan göra ett ultraljud..
  • Anonym (T)

Hej!

Jag plussade starkt på bim nu för 1 månad sedan eftersändes försöket. Har regelbunden cykel och kände äl när den var. Det har såklart att göra med när ägglossning var o lutealfasen. 96 % plussar på bim (om man VET när bim ska vara och har regelbunden cykel). Om äl har hoppat så är det klart att även bim då skjuts fram = plussa senare.

Svar på tråden Äl +13, när plussade ni?