• Liveit1971

Ni som fått tillbaka lusten, hur?

Som rubriken säger, ni som har haft längre eller kortare perioder med minskad eller ingen sexlust och sen fått tillbaka den, hur gick det till?

Har ni fått bort orsaken till den minskade lusten (stress, trötthet, sjukdom eller sviktande självkänsla)?

Har ni satsat på att försöka ligga ändå, så har "lust fött lust"?

Har ni först sökt er egen lust (porr, onani), för att sedan involvera er partner?

Har det kommit tillbaka av sig själv?

Något annat?

• Svar på tråden Ni som fått tillbaka lusten, hur?
  • Anonym (Tjej85)

Inga p-piller=ny lust

• Anonym (Hmm)

Skulle också kunna byta partner och få lust, men byta partner regelbundet kan man ju inte göra.

Jag har knappa någon sexlust, vet att den skulle finnas där med ny partner, men nu tänker jag inte bryta förhållandet för det. Jag "ställer upp" = har inte gett mig så mycket bättre lust.

Vet inte hur man gör för att få tillbaka sexlusten, så hänger kvar i din tråd för att få lite tips

• PeterGB3G

Är du ensam eller med partner? Hur är hennes lust?

• Anonym (Gör något annorlunda!)

Jag tappade sexlusten och det absolut sista man ska göra är att "ställa upp" på sex för sin partners skull. Det känns så tvingat och skjuter iväg sexlusten ännu längre bort! Så jag slutade att ha sex helt och hållet i ca 4 månader! Jag var ärlig och sa att jag inte har någon sexlust/mår ingen bra och att min partner skulle ge mig den tiden jag behöver. Jag googlade lite på olika ställningar eller var man kan ha sex utom sängen. Jag hittade allt möjligt!

Vi åkte iväg en dag till en annan stad med bil. Bilresan var så låååång och man blev lätt uttråkad. Där och då i bilen så knäppte jag upp mina byxor (medan min partner körde) drog ena hans hand och körde in två fingrar! Jag blev så HIMLA KÅT och vi stannade vid närmast lämpliga plats och hade sex som aldrig förr! Resan tog ca 6 timmar till och jag kan säga att vi hade sex minst tjugo gånger under den tiden! Sexlusten är tillbaka och jag har aldrig velat ha sex så mycket som nu!

Använd fantasin. Gör något som både är oväntat för dig och din partner.

• Anonym (Tjej 17)

Fick tillbaka den som ett brev på posten när jag slutade med p-piller :D

Svar på tråden Ni som fått tillbaka lusten, hur?