• Anonym (TS)

Kille står utanför min port med blommor

Jag har träffat en kille ett par gånger, kanske 7-8 gånger. Han är jättesnäll och trevlig. Inget fel på honom. Men jag vill inte träffas mer då jag är mer ute efter "tuffare" kilar, om ni förstår vad jag menar. Den här killen är lite för snäll och så. Eller jag vet inte hur jag ska förklara, men ni förstår hur jag menar va? Ni vet snäll, inte så muskulös, otuff.

Problemet är att han har blivit kär i mig. Han är jätteledsen över att jag inte vill träffa honom mer. Han smsar mig nu och ber mig komma ner. Han står utanför min port att han vill att jag ska komma ner. Jag ser honom från fönstret från min lägenhet. Han håller i blommor.

Jag tycker det är pinsamt och skämmigt att han gör så. Jag tror han har stått där i 30 minuter minst.

Vad ska jag göra? Han borde förstå att han borde gå tycker jag?

• Svar på tråden Kille står utanför min port med blommor
  • MoaElis
    Ja alla har vi våra problem... Det känns inte som att du har varit tillräcklig tydlig med honom, att du inte är intresserad, om han står utanför med blommor. Varför skulle det vara pinsamt? Du får gärna skicka hit honom istället.
  • Anonym (Gå ner)

Men, gå ner och prata med honom.

• Anonym (TS)

Ne orkar inte gå ner. Det är inte jag som har bett honom komma

• MoaElis

Ja då får du nog försöka leva med att han står där nere med blommor till dig.

• Anonym (N)
    MoaElis skrev 2017-01-13 22:30:29 följande:

Ja alla har vi våra problem... Det känns inte som att du har varit tillräcklig tydlig med honom, att du inte är intresserad, om han står utanför med blommor. Varför skulle det vara pinsamt? Du får gärna skicka hit honom istället.

Du har ju pojkvän
  • Anonym (Suck)

Vill du inte att han står där så får du gå ner och be honom att gå?

• Anonym (N)
    MoaElis skrev 2017-01-13 22:30:29 följande:

Gulligt att du får döma någon annan för en gångs skull :)
  • Anonym (S)

Ja en gång i tiden var jag också ute efter en lite mer "tuffare" kille. Men jag gav den snälla fina och otuffa killen en chans, jag har aldrig någonsin gjort ett bättre val i hela mitt liv. Nu är vi förlovade sedan 7 år tillbaka och han har gjort mig till en bättre person. Dessutom har han växt till sig till den sexigaste och mest kärleksfulla mannen jag känner...

Men om du nu är ute efter den tuffare killen så tycker jag att du ska ha stake nog att gå ner och prata med stackarn så kan han göra en annan tjej lycklig. Herregud han står ju där av ett skäl och att du låter honom stå där gör ju dig till ganska känslokall? Tänk i ombytta roller, du faller för en maskulin och "tuff" kille och vill bevisa för honom att du gillar honom, men han ger dig kalla handen genom att inte ens kunna säga att han inte känner desamma ansikte mot ansikte? Hur skulle du må?

• Anonym (hm)

Satsa på den inte så tuffe killen istället för den tuffe. På sikt den enda vettiga lösningen.

• Anonym (opa)

Bara till att ignorera honom.

Du har ingen skyldighet att förklara för honom.

Svar på tråden Kille står utanför min port med blommor