• Svar på tråden Gravid eller inte?
  • Naatish

Det ena testet fungerar inte ( det som visar att du ska läsa i bruksanvisningen) så du är gravid. Grattis !

• Naatish

Det ena testet fungerar inte ( det som visar att du ska läsa i bruksanvisningen) så du är gravid. Grattis !

• Summerchild

Du kanske ska hoppas att du inte är gravid?

Ja men hemskt att vara ensam med det hela ...jag är inte ensam denna gången....kommer bli mycket gråt ...så var det för mig.... vi har ju en egoistisk önskan när vi skaffar barn ...man är dessutom rädd för att göra dåliga beslut... man ska liksom tvinga en annan människa till den här världen och lära upp typ.... ja det ska bli spännande för 4e ggn :)

• Naatish
    Sweetheart2017 skrev 2017-01-09 22:25:56 följande:

Står i valet o kvalet o hur jag ska göra då jag inte är tilllsammans med pappan. Hur hade ni gjort?

Om du klarar dig ekonomiskt och psykiskt med ett barn tycker jag du ska behålla det. Är ganska emot abort förutom vid vissa situationer då såklart. Ett barn kan bli älskat av en föräldrar lika mycket så de spelar ingen roll sålänge du känner sig redo och har alla förutsättningar för att ha ett barn så hade jag behållt de!
  • Sweetheart2017

Ekonomiskt klarar jag de så de är inte de. Har två barn sen innan så det är absolut inte att jag hoppas men är jag gravid så som de ser ut så är jag emot abort ????

Svar på tråden Gravid eller inte?