• Anonym (Dum)

Provat amfetamin och domnar i hela kroppen

En kompis kom till mig och bjöd mig kl 11 på tjack

Nu har jag domningar i HELA kroppen som ökat under 2 timmar , nu hjälper det inte att röra på sig så det lättar som jag gjorde i början.

Har inte hög puls eller ångest. Försöker vänta ut det så jag slipper få missbruksstämpel.

Nån erfaren pundare här som kan svara om det händer ofta?

• Svar på tråden Provat amfetamin och domnar i hela kroppen
  • Påven Johanna II
    Anonym (Dum) skrev 2017-01-09 19:41:21 följande:

En kompis kom till mig och bjöd mig kl 11 på tjack

Nu har jag domningar i HELA kroppen som ökat under 2 timmar , nu hjälper det inte att röra på sig så det lättar som jag gjorde i början.

Har inte hög puls eller ångest. Försöker vänta ut det så jag slipper få missbruksstämpel.

Nån erfaren pundare här som kan svara om det händer ofta?

Varför vill du inte etiketteras som missbrukare? Du verkar ju jobba tämligen hårt på att bli det.

• Anonym (Jag tycker....)

Jag tycker att du ska söka vård och det snabbt.

• Anonym (--)

Sök hjälp om du är orolig, de inom vården har tystnadsplikt och om läget skulle bli akut så befinner du dig på rätt plats i rätt tid.

• Anonym (Ge dig)
    Påven Johanna II skrev 2017-01-09 19:45:38 följande:
    Varför vill du inte etiketteras som missbrukare? Du verkar ju jobba tämligen hårt på att bli det.

Är du dum? Ge dig för fan. Det är skillnad på att bruka, testa och missbruka.
    Om du dricker dig full- för full en gång- är du alkoholist då också?:)
  • Anonym (Dum)
    Anonym (Jag tycker....) skrev 2017-01-09 22:16:06 följande:

Jag tycker att du ska söka vård och det snabbt.

Jag gjorde inte det , väntade ut det tills det gick över men det tog ända till torsdag innan jag blev av med domningarna helt även fast jag inte tog nå mer på hela veckan.

Det kom och gick i vågor i olika styrkor.

Mina blodådror blev extremt små när det hände, jag upplevde det inte som ångest heller utan kroppen reagerade bara och det är väl inte så konstigt kanske eftersom jag provade flera gånger under helgen.

Kan ju vara så att min ADHD medicin höll igång det med eftersom jag tillför låg dos amfetamin med den hela tiden? Så kroppen inte fick "återställa sig" det är min teori.

Jag tror inte att jag fått neurologiska skador men det får tiden utvisa, blev väl syrebrist pga vasokonstriktion men knappast en stroke, sen hur allvarlig syrebristen var vet jag inte, vad jag sett på forum så verkar det där inte vara vanligt?

Nu när jag varit nykter i hela veckan så har jag fått tillbaka mitt förnuft igen så då finns det nog ingen risk att jag provar igen men risken finns självklart även om den är minimal, fått en rejäl tankeställare nu , inte nog med att jag kunde ha dött eller fått skador , det värsta vore nästan om jag blir av med min medicin som jag inte klarar mig utan, har försökt så många ggr och det går inte.

Då är det bättre att jag dör av överdos om jag är så dum.

Jag kanske borde söka hjälp med det här?

Det känns nästan att jag måste bli nykterist även fast jag inte super så mycket, men när jag väl gör det så är det ju uppenbarligen så att jag provar droger hur lätt som helst , sen när man är igång och påverkad som jag var för en vecka sen så blir det svårt att sluta för man förstår inte konsekvenserna eller snarare inte ser så allvarligt på dom.

Gör jag inget så kommer jag garanterat bli missbrukare på riktigt och påven har rätt i det hon skrev.

Jag är patetisk och åter igen så får jag erkänna att jag skämt ut mig totalt och garanterat fått idiotstämpel nu, förlåt för flera trådstarter.

Ville inte skapa fler men när det här hände så blev jag så rädd och vågade inte åka in.
  • Anonym (Dum)

Jag blev ju nästan schizofren så som jag ändrade åsikter stup i ett , ena stunden ville jag absolut inte prova mer men sen när min polare hälsade på så satt jag där och snortade 5 min efter.

Snacka om att vara svängig.. var ju knappast vid mina sinnes fulla bruk haha..

Kanske borde säga upp kontakten med min vän som håller på.. Dock gör han det bara vid fest men det gör ju ingen skillnad för mig.

Jag kommer torska varje gång vi festar annars skulle jag tro.

Så det var ju inte en bekant som jag skrev i andra tråden och jag visste om sen länge vad han höll på med, och det tog 3 år innan jag provade med honom igen som gick till på samma sätt som nu.

Den här gången gick det dock överstyr.

Svar på tråden Provat amfetamin och domnar i hela kroppen