Anonym (Jag tycker....) skrev 2017-01-09 22:16:06 följande:
Jag tycker att du ska söka vård och det snabbt.
Jag gjorde inte det , väntade ut det tills det gick över men det tog ända till torsdag innan jag blev av med domningarna helt även fast jag inte tog nå mer på hela veckan.
Det kom och gick i vågor i olika styrkor.
Mina blodådror blev extremt små när det hände, jag upplevde det inte som ångest heller utan kroppen reagerade bara och det är väl inte så konstigt kanske eftersom jag provade flera gånger under helgen.
Kan ju vara så att min ADHD medicin höll igång det med eftersom jag tillför låg dos amfetamin med den hela tiden? Så kroppen inte fick "återställa sig" det är min teori.
Jag tror inte att jag fått neurologiska skador men det får tiden utvisa, blev väl syrebrist pga vasokonstriktion men knappast en stroke, sen hur allvarlig syrebristen var vet jag inte, vad jag sett på forum så verkar det där inte vara vanligt?
Nu när jag varit nykter i hela veckan så har jag fått tillbaka mitt förnuft igen så då finns det nog ingen risk att jag provar igen men risken finns självklart även om den är minimal, fått en rejäl tankeställare nu , inte nog med att jag kunde ha dött eller fått skador , det värsta vore nästan om jag blir av med min medicin som jag inte klarar mig utan, har försökt så många ggr och det går inte.
Då är det bättre att jag dör av överdos om jag är så dum.
Jag kanske borde söka hjälp med det här?
Det känns nästan att jag måste bli nykterist även fast jag inte super så mycket, men när jag väl gör det så är det ju uppenbarligen så att jag provar droger hur lätt som helst , sen när man är igång och påverkad som jag var för en vecka sen så blir det svårt att sluta för man förstår inte konsekvenserna eller snarare inte ser så allvarligt på dom.
Gör jag inget så kommer jag garanterat bli missbrukare på riktigt och påven har rätt i det hon skrev.
Jag är patetisk och åter igen så får jag erkänna att jag skämt ut mig totalt och garanterat fått idiotstämpel nu, förlåt för flera trådstarter.
Ville inte skapa fler men när det här hände så blev jag så rädd och vågade inte åka in.