• Mariaa90

Sent missfall

Vet inte var jag ska börja men jag kan börja med att säga att jag har bicornis uterus dvs en hjärtformad livmoder med en livmodervägg som går hela vägen ner. Gjorde ett litet ingrepp för detta efter mitt andra missfall.Har haft 3 tidiga missfall utan någon förklaring. Under min fjärde graviditet så fick jag börja med Trombyl. Det gick bra ända tills jag började få blödningar i vecka 8. Läkaren hittade en sk hematom i livmodern men den va inte nära fostret. Fick proppa i mig cyklopropan för att minska på blödningarna. Jag började få sammandragningar i vecka 15+1 och i vecka 15+3 så vaknade jag av att det gjorde ont i magen och fostervattnet gick. Blir inlagd på sjukhuset i 5 dagar men tyvärr så överlevde den inte???? är det någon som har varit i samma sits? Vad var orsaken?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-01-07 21:57
    Är så himla ledsen :(

• Svar på tråden Sent missfall
  • Mulelen

Hej!
    Beklagar verkligen! Vilken smärtsam upplevelse. Blödde du rött eller brunt blod under tiden? Jag frågar eftersom jag är gravid i ungefär samma vecka och har blött de senaste 2,5 veckorna. Gynekologerna hittar ingen orsak alls till blödningarna men jag blir klart orolig när jag läser detta.

• Mariaa90

Jag blödde rött hela tiden men det var någon vecka då jag blödde brunt:(

• Mulelen
    Mariaa90 skrev 2017-01-08 09:05:22 följande:

Jag blödde rött hela tiden men det var någon vecka då jag blödde brunt:(

Usch stackare :( och anledningen till missfallet var det där hematomet?
  • Mariaa90

Det vet de inte än, de har tagit blodprover för att kolla mitt CRP men jag ska gå snart på utredning. Man känner inget hopp längre även om jag vet att det är ngt som de kan lösa.

• Mulelen
    Mariaa90 skrev 2017-01-08 09:39:52 följande:

Det vet de inte än, de har tagit blodprover för att kolla mitt CRP men jag ska gå snart på utredning. Man känner inget hopp längre även om jag vet att det är ngt som de kan lösa.

Nej utredningar brukar nästan aldrig leda nånstans har jag förstått. Hoppas ni snart igen blir gravida.
Svar på tråden Sent missfall