• Anonym (Undrar)

Varför hatar tjejer killar som bara vill ha tjejer som är längre än 1.75 och som ser ner på killar som inte vill ha tjejer som är korta, för dom är äckliga?

Tänk en tjej som är kortare än 1.75, är inte det äckligt? Ärligt, korta killar? (länge än 1.60)

• Svar på tråden Varför hatar tjejer killar som bara vill ha tjejer som är längre än 1.75 och som ser ner på killar som inte vill ha tjejer som är korta, för dom är äckliga?
  • Anonym (Alfahanne)

Om du tycker att korta tjejer är äckliga står det dig fritt att skaffa en lång kvinna. Kvinnan min e 160 cm & vackrast på denna planeten & hon e inte äcklig för mig eller andra män minsann.

• Kfbfm1937

Men for fucks sake! Kan du sluta spamma FL med dina jävla trådar!! INGEN bryr sig om längden förutom du!!!

• Påven Johanna II

Familjeliv, stäng av "läng tjej" och alla hens trådar för spam och multinick.

• flygrl
    Påven Johanna II skrev 2017-01-07 22:01:15 följande:

Håller helt med.
    Det e fan ofattbart det här får fortgå månad ut och månad in. :/
  • zoolook1

Tråden är flyttad till avdelningen "Ironi och satir", vilket jag tycker tyder på att minst en moderator här fattat grejen. :)

• Aikido
    flygrl skrev 2017-01-07 22:06:42 följande:
    Håller helt med. Det e fan ofattbart det här får fortgå månad ut och månad in. :/
    Äsch ni är så känsliga. Det är väl bra att människor har olika intressen och ger uttryck för dem samt delar med sig till sina medmänniskor med sina funderingar? Jag har lärt mig massor den senaste tiden om vilka preferenser killar har vad gäller längd på tjejer. Funderar allvarligt på en benförlängning på min tjej nu då jag lärt mig vad jag enligt gängse normer ska tycka om. Eller man kanske skulle ge sig på en halsförlängning direkt? Tidigare tyckte jag det såg konstigt ut men nu har jag insett att det inte spelar någon roll var de långa partierna sitter (även om hon ser ut som E.T.) bara hon har rätt längd. Jag ska utforma min gudinna efter mina nyfunna ideal.
  • Tecum
    flygrl skrev 2017-01-07 22:06:42 följande:
    Håller helt med. Det e fan ofattbart det här får fortgå månad ut och månad in. :/
    Så länge folk svarar kommer hen att fortsätta.
  • viseversa
    Påven Johanna II skrev 2017-01-07 22:01:15 följande:

Håller med. Detta är ju sjukt.
  • Purplecat12

Det är såklart ingen som hatar " killar som bara vill ha tjejer som är längre än 1.75 " , Musse Pigg eller Cruella de Vil och andra påhittade sagofigurer. ;)

Svar på tråden Varför hatar tjejer killar som bara vill ha tjejer som är längre än 1.75 och som ser ner på killar som inte vill ha tjejer som är korta, för dom är äckliga?