Världens smästa mamma
Hej
Behöver er hjälp hur skulle ni reagera om det händer er.
Jag är en tjej på 26 år som är uppväxt i Sverige. Har och utbildning och en fast jobb. Är gift och är mamma till två världens underbara barn. En pojke på 4 år och en flicka på 5 månader , lever som en vanlig svensk familj.
Dagen började att min son vaknade 11 på dagen och vi åt frukost sen jag tog med honom till Leolekland och vi lekte och lekte, vi åt mat och glass tillsammans och började leka igen. Kl 16.00 skulle vi gå hem men min son började skrika och gråta, efter varje utgång med honom börjar han gråta och skrika. När vi var hemma så började vi äta tillsammans hela familjen. Min man fick ett samtal från en vän om vi vill följa med dem till bowling vid kl 19.00. Vi sa varför inte, det blir kul för vår son för det är hans första gång spela bowling. Vi gick ditt och han var väldigt glad. När vi spelade klart en timme då vill han spela igen. Min man tänkte vi kan betala för andra omgången, när vi avslutade andra omgången då började han skrika och gråta att han vill spela mer. Vi pratade lugnt med honom att nu spelet är slut men vi kommer en annan dag. men han började skrika ännu högre och slog mig. Jag tog in honom på damtoaletten och tvättade ansiktet medan han skrek och grät.Från en av toaletterna kom ut en kvinna och hon gick ut , berättade till sina vänner att jag slog min son. Min mans vän såg det och berättade till mig när jag kom ut. Gick fram till henne och frågade henne om hon har sett mig när jag slog mitt barn Hon svara mig att det är okej och vi invandrare följer inte svensk lag, hon går från mig utan låter mig förklara. Hennes man säger till mig bryr dig inte om henne, jag förklarade att min son vill spela tre fånger medan jag har betalt för två om gånger. Sen sa han oj och började jag gråta medan min man blev arg på kvinnan. Nu känner mig världens sämsta mamma och mår så dåligt att hon kvinnan inte vill jag ska förklara.
Jag skulle aldrig slå mina barn, Dem är allt till mig. Jag läser böcker och tar ut dem på promenad , lekplats och vi tittar på filmer på lördagar.
Jag muslim men jag friar jul för att min son ska inte kännas utanför.