• Weedle17

Privat ultraljud Växjö, Kalmar, Karlskrona eller i närheten?

Hej!
    Är det någon som vet och kan tipsa om någon bra ultraljudsklinik med 3D-ultraljud i Småland/Blekinge-trakten? Jättetacksam för tips och rekommendationer! Hittar ingenting på nätet!

• Svar på tråden Privat ultraljud Växjö, Kalmar, Karlskrona eller i närheten?
  • Weedle17
    Strudel skrev 2017-01-04 19:12:19 följande:

Tror nästan inte att det finns 3D UL i området. Om det gäller tidiga VUL så kan du höra med Gynmottagningen av Avonova, tror de gör sånt!

www5.ltkronoberg.se/HoS/Hitta-ratt-i-varden/Privat-vard/Privata-lakare-i-Kronobergs-lan/

Tack för ditt svar! Misstänkte att det kunde vara så att det inte fanns något här omkring, va tråkigt! Nej jag är i vecka 20 så det är inte så tidigt Får kanske dra mig ner mot Malmö då, där borde ju i alla fall finnas. Tack!
  • Strudel
    Weedle17 skrev 2017-01-04 19:21:19 följande:
    Tack för ditt svar! Misstänkte att det kunde vara så att det inte fanns något här omkring, va tråkigt! Nej jag är i vecka 20 så det är inte så tidigt Får kanske dra mig ner mot Malmö då, där borde ju i alla fall finnas. Tack!
    Jo det finns säkert i Malmö. Lycka till!
  • Annisens81

Har gjort i Malmö :) kommer inte ihåg vad det hette dock, Emma något tror jag :)

• Annisens81
    Weedle17 skrev 2017-01-04 19:21:19 följande:
    emmaultraljud.se/
  • Weedle17
    Annisens81 skrev 2017-01-04 20:11:38 följande:

Har gjort i Malmö :) kommer inte ihåg vad det hette dock, Emma något tror jag :)

Tack för ditt svar! Den har jag kikat på. Är du nöjd? Är det från vecka 26 som gäller där?
  • Annisens81
    Weedle17 skrev 2017-01-05 15:13:52 följande:

Tack för ditt svar! Den har jag kikat på. Är du nöjd? Är det från vecka 26 som gäller där?

Lite dyrt, men jättebra personal och fina bilder :)! Så helt klart nöjd!
  • Weedle17
    Annisens81 skrev 2017-01-05 19:29:12 följande:
    Lite dyrt, men jättebra personal och fina bilder :)! Så helt klart nöjd!
    Toppen! Tack, jag tror att jag ska boka där
Svar på tråden Privat ultraljud Växjö, Kalmar, Karlskrona eller i närheten?