• Anonym (anonym)

hjälp mig få igång henne

Hej jag och min partner har varit ihop snart 10 år och trivs bra med varandra. vi är runt 30 år båda två och har ett barn född 2013 och ett 2016 (feb).
    innan vi fick barn var vårt sexliv mycket bra, men efter de har det bara gått utför med sexet. 2016 hade vi sex 3 gånger :(.
    min partner säger att hon inte har någon sexlust pga barnen tar upp all hennes tid,
    var gång jag börjar prata om ämnet blir hon bara irriterad.
    hon tycker att hon ser oattraktiv ut och blir aldrig kåt.
    Vi har beställt lusthöjande kosttillskott till henne och ska prova de.
    det måste finnas 1000 tals kvinnor där ute som har upplevt något liknande och kan ge mig tipps för att få igång henne ALLA tips är välkomna   

• Svar på tråden hjälp mig få igång henne
  • Anonym (H)

Om barnet tar upp all hennes tid, avlasta henne mer! Ge henne tid och möjlighet att känna sig som en kvinna då och då och inte bara en mamma.

• Lena

Behandla henne som åtråvärd och låt henne få egentid.

• i-o

Ta hand om barnen mer än hon, det är dina barn, inte hennes, för du är minsann support och hon är bara carry.

Ingen gillar carrys. De snor bara farm och klagar när man supportar dåligt.

• Anonym (Doomed)

Ni har nu nått fasen sex-death i förhållandet. Mer eller mindre obligatoriskt efter 2:a barnet. Det finns en marginell chans till bättring men förvänta dig inga mirakel. Oftast krävs det en separation för att återställa kvinnan.

• Anonym (Fellow man)

Ge det ett år där du tar hand om barnen typ varje ledig stund du har och schasar iväg henne till badrummet för ett bad ifred, ut på stan för en fika med en kompis, egentid i sovrummet med ett glas vin och en bra serie - allt sånt. Se detta OERHÖRT långsiktigt. Du tar inte barnen en kväll eller ens varje kväll i en månad och sedan kan du förvänta dig en härlig sexstund - du jobbar som fan för att hon ska ha det så ultimat bra som möjligt med två små barn. Efter en (i ditt tycke) låååååång tid kommer hon att ha återhämtat lite energireserver, och då finns det öht en chans att hennes lust ökar igen. Är hon hemma med minsta? Isf kanske det är läge att byta snart så att du är hemma och hon jobbar.

Vad du än gör, tjata inte om sex. Dvs typ prata inte ens om det. Tro mig.

• Inchthing
    Anonym (Fellow man) skrev 2016-12-31 19:25:34 följande:

Ge det ett år där du tar hand om barnen typ varje ledig stund du har och schasar iväg henne till badrummet för ett bad ifred, ut på stan för en fika med en kompis, egentid i sovrummet med ett glas vin och en bra serie - allt sånt. Se detta OERHÖRT långsiktigt. Du tar inte barnen en kväll eller ens varje kväll i en månad och sedan kan du förvänta dig en härlig sexstund - du jobbar som fan för att hon ska ha det så ultimat bra som möjligt med två små barn. Efter en (i ditt tycke) låååååång tid kommer hon att ha återhämtat lite energireserver, och då finns det öht en chans att hennes lust ökar igen. Är hon hemma med minsta? Isf kanske det är läge att byta snart så att du är hemma och hon jobbar.

Kunde inte sagt det bättre......
  • Proppen76

tips kyss henne vanligt sätt oftare ser du hon regerar om hon är kär.
    mysa säg du älskar henne.
    varning farligt.... kolla hennes konto om du har tillåtelse kolla.
    om det dras udda summor kontakta mig PM kan jag hjälpa dig 

• Anonym (Vartdär)

Se till att om möjligt få lite egentid på tuman-hand. Res iväg på en mysig weekend bara ni två. Funkade för oss!

• Anonym (Orka)

Hon är kvinna och mamma, inte utbränd och sjuk! Ett år ska inte behövas. Lite omsorg och stöd och att man delar på föräldraansvaret är allt som ska behövas.
  • Anonym (Barnvakt)

Skaffa barnvakt och åk iväg själva över en natt eller en vecka. Kan ju va en början...

• i-o
    Anonym (Barnvakt) skrev 2016-12-31 22:16:39 följande:

Skaffa barnvakt och åk iväg själva över en natt eller en vecka. Kan ju va en början...

Precis... testa spa och dra ner henens byxor som betalning va.
  • Anonym (??)

Ärligt talat, hon har själv gått med på att skaffa barn. Absolut ska hon få avlastning, men det är inte synd om henne!
  • Anonym (Fellow man)
    Anonym (Orka) skrev 2016-12-31 22:04:41 följande:
    Hon är kvinna och mamma, inte utbränd och sjuk! Ett år ska inte behövas. Lite omsorg och stöd och att man delar på föräldraansvaret är allt som ska behövas.
    Jag ger detta råd eftersom jag (av erfarenhet och förnuft) vet att det med största sannolikhet funkar. TS får göra som han vill!
  • Anonym (Fellow man)
    Anonym (??) skrev 2017-01-01 00:17:38 följande:
    Ärligt talat, hon har själv gått med på att skaffa barn. Absolut ska hon få avlastning, men det är inte synd om henne!
    Se inlägget före detta. Vill TS ligga är detta mitt bästa tips.
  • i-o
    i-o skrev 2016-12-31 23:13:26 följande:
    Påpeka att detta var en ref. från en annan tråd rö. dysfunktionella vuxna, så ingen övertolkar detta.
  • i-o
    i-o skrev 2016-12-31 23:13:26 följande:
    Påpeka att detta var en ref. från en annan tråd rö. dysfunktionella vuxna, så ingen övertolkar detta.
Svar på tråden hjälp mig få igång henne