• Livetsgång

Julafton 24/12 - 2016 - Hur blev era test?

Ja idag är det Julafton 24 December 2016
    Gör en omröstning för er alla här för vad era test visade denna speciella dag.

Fick ni positivt/negativ för graviditet?
    Fick ni positivt/negativt för ÄL?
    Diskutera gärna i tråden om ni känner osäkerhet om testen, hur ni ska överraska med mera.
    GOD JUL PÅ ER ALLA
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Julafton 24/12 - 2016 - Hur blev era test?
  • FrökenE1985

Trodde att jag fick mens i lördags (17 dec), men den varade bara i 2 dagar sen kom det som bruna spottings typ. Innan hade jag fått väldigt svaga streck på billiga testers. Efter "mensen" har jag fått ännu kraftigare graviditetsymtom och testade då med billiga testers igen och fick ett aningen starkare streck men fortfarande väldigt svagt. Beställde hem från TL och har ju hoppats på att det ska stegra men får bara dessa knappt synbara streck. Känner mig väldigt förvirrad just nu, men har bokat tid för undersökning hos gyn på onsdag, så då bör jag iaf få ett säkert svar.

Gårdagens:

Dagens:

• Livetsgång

Tog CB digital ägglossning för två timmar sen då fick jag bara en tom cirkel

Nu innan läggdags tog jag ett nytt test med CB digital ägglossning och fick en glad gubbe

Så ägglossning är på gång :D

• Tupplur91
    FrökenE1985 skrev 2016-12-24 13:05:51 följande:

Trodde att jag fick mens i lördags (17 dec), men den varade bara i 2 dagar sen kom det som bruna spottings typ. Innan hade jag fått väldigt svaga streck på billiga testers. Efter "mensen" har jag fått ännu kraftigare graviditetsymtom och testade då med billiga testers igen och fick ett aningen starkare streck men fortfarande väldigt svagt. Beställde hem från TL och har ju hoppats på att det ska stegra men får bara dessa knappt synbara streck. Känner mig väldigt förvirrad just nu, men har bokat tid för undersökning hos gyn på onsdag, så då bör jag iaf få ett säkert svar.

Gårdagens:

Dagens:

Snälla berätta hur de gick hos gyn när du varit där.

Min mens va sen med 3 dagar vilket den aldrig brukar vara o kände massa konstiga syntom o stickningar som jag aldrig gjort förut. Testade neg på bim +1. På dag 3 började jag blöda och de va mkt "sega" flytningar blandat för dagen. De pågick tills idag (alltså 3 dagar) o jag är inte säker på om de va mens eller något annat. Jag tror på att de va mens, men idag tänker jag att jag inte är helt säker på de.
  • FrökenE1985
    Tupplur91 skrev 2016-12-25 11:31:11 följande:

Min mens va sen med 3 dagar vilket den aldrig brukar vara o kände massa konstiga syntom o stickningar som jag aldrig gjort förut. Testade neg på bim +1. På dag 3 började jag blöda och de va mkt "sega" flytningar blandat för dagen. De pågick tills idag (alltså 3 dagar) o jag är inte säker på om de va mens eller något annat. Jag tror på att de va mens, men idag tänker jag att jag inte är helt säker på de.

Absolut!

Min "mens" var dessutom ca 1 vecka sen. Jag hade också blandat med sega flytningar och blod. Lite som äl-sekret och blodet var ganska rinnigt eller hur man ska säga. Fortfarande ingen stegring på test heller. Uppdaterar på onsdag efter gynbesöket.
  • FrökenE1985
    Tupplur91 skrev 2016-12-25 11:31:11 följande:

Nu är jag hemkommen från gyn. Ingen graviditet. Så det är något annat mysko med min kropp. Eftersom jag fick positivt på Lloyd's egna gravtest som mäter 10mlu på äl+9/bim-5 (4dec) så antar jag att det är kroppen som på något sett inte ville inse att det var kört efter blödningen den

Fick dock veta att jag har ägglossning när som helst. Så nu blir det bebisverkstad deluxe här hemma och hoppas på bättre lycka denna gång.
  • Tupplur91
    FrökenE1985 skrev 2016-12-28 13:33:42 följande:

Nu är jag hemkommen från gyn. Ingen graviditet. Så det är något annat mysko med min kropp. Eftersom jag fick positivt på Lloyd's egna gravtest som mäter 10mlu på äl+9/bim-5 (4dec) så antar jag att det är kroppen som på något sett inte ville inse att det var kört efter blödningen den

Fick dock veta att jag har ägglossning när som helst. Så nu blir det bebisverkstad deluxe här hemma och hoppas på bättre lycka denna gång.

Skönt o höra att de iaf va okej o inte något allvarligt! Bara o köra bebisverkstad igen då ;). Här blir de nästa vecka el så som de blor dax o försöka pånytt
  • FrökenE1985
    Tupplur91 skrev 2016-12-28 21:20:38 följande:

Skönt o höra att de iaf va okej o inte något allvarligt! Bara o köra bebisverkstad igen då ;). Här blir de nästa vecka el så som de blor dax o försöka pånytt

Håller tummarna att det tar sig, och stannar, för oss båda då.
Svar på tråden Julafton 24/12 - 2016 - Hur blev era test?