Social fobi
Hej jag är en kille som är drygt 20 år. Jag har alltid varit så ensam. Ibland lite mindre ensam och ibland lite mer. Nu är det extra jobbigt då jag gjort slut med min tjej för två år sen. Saknar nån av motsatt kön. Har typ aldrig haft sex typ fem gånger sist för typ tre år sedan. Har inte ens vågat typ. Om jag inte varit aspackad. Sen tog min kompis också livet av sig. För 6 månader sedan. Jag har typ två kompisar. Allt känns så himla jobbigt och ensamt. Jag har ett bra jobb en ganska bra ekonomi lägenhet körkort osv. Men ensamheten äter upp mig. Jag orkar inte längre....
Jag kan prata med folk jag kan skratta ha kul. Osv men jag kommer aldrig nån vart. Jag orkar inte eller vågar inte fråga efter deras nummer eller bjuda ut dom.. Det känns som jag är helt värdelös.
Det jag egentligen undrar det är vart man kanske skulle kunna hitta någon som kan hjälpa mig med sociala interaktioner. Typ nån som kunde följa med mig ibland till olika ställen och prata med folk skaffa nya vänner osv.? HJÄLP!!!
Tack så otroligt mycket.