Boxer
Ber på förhand om ursäkt för långt inlägg och skrivet på telefon.
Idag chattade jag med boxers kundtjänst och ville begära anstånd på månadens faktura. Jag fick som svar att jag hade en påminnelseavgift som var obetald och att det därför inte gick. Hade tydligen missat det. Sen sa hon att jag hade ytterligare 3 obetalda påminnelseavgifter. Jag blev helt paff. Först tyckte jag det var konstigt då jag fått förra månadens räkning framflyttad och ingen nämnt det. Sen sa jag att jag kollar mina sidor och när jag kollar nu så ser jag mycket riktigt en påminnelse lagd på senaste fakturan. Ingen de tidigare månaderna. Personen förstår inte så jag ringer kundtjänst på tel.
Han ser då heellt fel och påstår att de senaste 4 fakturorna inte ALLS är betalda överhuvudtaget. Efter efter att han kollat medarrangör inser han att det är fel. Mitt förtroende för honom försvinner och jag ber att få tala med någon som har mer insyn i deras ekonomisystem. Men deras policy tillåter tydligeninte det.. suck. Han ber mig kolla mina e-fakturor i internetbanken och ser även där bara påminnelse på stan fakturan.
Jag ringer en 3:e gång och den personen förstår iaf exakt mitt problem och tycker att det är märkligt att vissa faktura redovisar påminnelse avgift och andra inte. Han kan dock heller inte svara på varför eller leda mig vidare till nån som kan.
Jag kan alltså inte få förklaring till varför påminnelseavgift inte står på de tidigare fakturorna eller mina sidor på 3 av de 4 fakturorna. Min fråga till er är, Harry ni nått tips på var jag ska vända mig för att få svar. Nån mailasress, telnr eller annan kanal. Jag kan ju inte gissa vad jag ska betala varje månad om det ibland inte står på räkningen? Eller så får jag ringa vare månad och fråga om allt är betat och sen ode säger ja fråga 3-4 gånger. "Är ni het säker för ni har gett mig ingen eller fel info tidigare".
Enligt mig verkar detta vara ett bugg i deras ekonomisystem som drabbar mig som kund. Eller vet de om buggen men att det är för fel som drabbas kontra kostnaden för felsökning?