• minst

julklappsjakt!

Har en son som som önskar sig absolut ingenting förutom en badrock (i frotté) och en onepice i kamoflagefärger. Det låter lätt som en plätt men det känns som om jag har letat överallt utan att lyckas så nu ställer jag mitt hopp till erl Sonen är 11 år och 155 cm lång.

Jag har hittat en badrock på KappAhl men den finns bara i vitt och det funkar inte, det måste vara färg för annars kommer den bara att ligga i tvättkorgen.

Jag har hittat frottébadrockar som funkar men där priset har varit högt över min ekonomiska gräns.

Hjälp!

• Svar på tråden julklappsjakt!
  • minst
    Starlights skrev 2016-12-11 22:48:34 följande:

Dessa var ju lite roliga, men vet inte om de är i frotté?? kanske inte rätt storlekar heller men coola!?

www.bluebox.se/search/morgonrock 

Riktigt roliga men alla i flecce, tyvärr! Tack för tipset ändå!
  • Jan Holmström

Passa er för länken ovan. Den ser extremt misstänksam ut. Avast Security gav mig en notis om detta också. Bara ett tips så ni inte låter personer som denne ovan sprida virus i forumet.

Jan

• capy
    Jan Holmström skrev 2016-12-13 10:44:38 följande:

Passa er för länken ovan. Den ser extremt misstänksam ut. Avast Security gav mig en notis om detta också. Bara ett tips så ni inte låter personer som denne ovan sprida virus i forumet.

Jan

Om du menar länken jag la in så är den till en badrock på Ellos, vet inte varför det ser så konstigt ut. Familjeliv verkar vara lite struligt när det gäller att lägga in länkar. Försöker inte sprida nåt virus i alla fall, bara hjälpa till att hitta julklapp till pojken Glad

Försöker igen med länken (den ser helt vettig ut innan jag postar inlägget i alla fall)

www.ellos.se/ellos-home/badrock-till-vuxen/237551

• Pyttipannnan

Tror det är bland de sista dagarna i dag om man ska köpa på nätet och få innan julafton.

Svar på tråden julklappsjakt!