• MrCGbg

    Ung man söker "kompismamma"

    Hej!

    Jag är en ung man på 27 år som har längtat efter barn i flera år trots att jag är ung. När det gäller en romantisk livspartner så har jag varit på tok för kräsen för att det ska ske så det har inte blivit några barn helt enkelt.

    Jag söker här kvinnliga vänner! Ja min tanke är att jag lär känna en tjej här som befinner sig i liknande situation som jag med samma önskan. Det är ingen dejt eller flickvän jag söker utan någon som jag kan vara vän med och skaffa barn ihop med. Så kör man delad vårdnad direkt från start. Huvudsaken är att vi ska kunna komma överens på det viktigaste punkterna så vi behöver inte vara några soulmates på något vis.

    Låter det intressant hittills? Här är lite om mig! (Sådant som mina barn mycket väl kan få anlag för) 

    Jag är 27 år gammal. Svenskitalienskt ursprung (50/50) Kastanjebruna ögon och brunt hår. Jag är 189 lång, muskolös, bredaxlad och har en väldigt god fysik. Köld/värmetålig, atletiskt högpresterande. Långt över snittet IQ. Jag är muskalisk, bra sångröst (väldigt bra men försöker att vara ödmjuk), har lätt för att lära mig instrument. Jag är allmänt kreativ, skriver på två böcker och har två uppfinningar som får tas tag i efter böckerna då jag har mycket att göra.


    Ja lite kort och gott om mig. Hör av dig om du är intresserad!

    Jag lägger inte upp en bild på mig här då detta är en udda sak att eftersöka och jag vill helst att det sker lite granna diskret iallafall.
  • Svar på tråden Ung man söker "kompismamma"
  • MrCGbg

    Oh a critic! 

    Nej det handlar mer om kräsenhet på mina känslor och inte kvalitén på kvinnorna. Jag har haft några av dom absolut bästa flickvännerna på planeten.... men det var inte rätt för mig. I efterhand så känner jag att flera av dem hade blivit underbara mammor. Men du vet, ce´s la vie!

  • Dhana

    Hej!

    Kul och höra att du är musikaliskt och vill ha en kompismamma. Jag själv älskar musik.Jag träffar gärna dig och pratar och se om vi kan hitta varann. Jag har en son sen tidigare 8 år men då min dröm om fler barn har funnits hela tiden. Vet inte om det hjälper dig att jag är barnskötare i grunden. Bor själv i Göteborg, fick för mig att du också gjorde det.

    Hör av dig om detta låter intressant.

    Vänligen

    Hilary

Svar på tråden Ung man söker "kompismamma"