• Gullranka

Tog Ovitrelle igår, nån mer som försöker bli gravid nu i dagarna?

Hej!

Vi försöker oss på en 2:a nu när barn nummer 1 är 3,5 år. Jag har Pco och fick hjälp direkt (precis som förra gången och då blev vi gravida på första försöket). Igår tog jag ovitrelle efter 10 dagar med Gonal-f 50ie. Äggblåsa var 20mm i snitt och slemhinnan 6,5 mm och fin (gyns ord :D ). Kommer troligen ägglossa inatt.
    Någon mer som ägglossar i dagarna och vill följas? Hur ser din resa ut?

• Svar på tråden Tog Ovitrelle igår, nån mer som försöker bli gravid nu i dagarna?
  • Gullranka

Oj! Vad mycket! Ofta avbryter man ju om det är fler än 2 äggblåsor. Spännande! Jag är på dag 10 efter sprutan och har just blivit av med de värsta symptomen (fick galet ont i brösten och hemsk molvärk i äggstockarna. Dock visar testet fortfarande svagt svagt positivt.

• Pinglann

Jag är super nervös. Vi har försökt i 1,5 år utan resultat och nu är man nojjig om det dka bli trillingar. Mäkarn sa i sånna fall att det skulle vli tvillingar. Hoppas det blir 1 barn men 2 går bra med. Läste här att några har blivir gravid med bara 1 barn. Har typ ägglossning idag. Verätta gärna hur det har gått för dig

Svar på tråden Tog Ovitrelle igår, nån mer som försöker bli gravid nu i dagarna?