• Nätarbetare

Ekeroth igen, skyldig?

Han verkar vara en hetsporre ute sent en onsdag men ljugs det såhär:
    ”År 2012 avslöjade Expressen vad som kom att kallas järnrörsskandalen. Kent Ekeroth är den som filmar medan han och två andra sverigedemokrater, Erik Almqvist och Christian Westling, går omkring på Stockholms gator med järnrör. Kent Ekeroth har själv ett rör i handen och skriker bland annat:
    ”Alltså, vi vill inte göra någonting, vi försvarar oss! Vi försvarar oss!”
    http://www.expressen.se/nyheter/fyra-ganger-som-kent-ekeroth-hamnat-i-brak/

Och man får höra sånt här efter 6 år:
    ”Hade du kul med järnrören?”.
    – Då slog han mig med knytnäven rakt i ansiktet. Jag fick en fet smäll och blev svullen i ansiktet.
    http://www.svd.se/sd-toppen-kent-ekeroth-polisanmald-efter-slagsmal?utm_source=SvDNYH1DT&utm_medium=email&utm_campaign=2016-11-24

kanske idioten förtjänade en propp?

• Svar på tråden Ekeroth igen, skyldig?
  • SkåneP

Ett riktigt jävla klappträ.

Att hans topp-position inom SD hittills varit ohotad trots alla hans idiotier säger en del om det partiet.

• Jw83

Obildat rasistpack är ute och slåss. Är det någon som förväntar sig annat av SD?

• Jw83

Obildat rasistpack är ute och slåss. Är det någon som förväntar sig annat av SD?

• Jw83
    maratontjejen skrev 2016-11-25 10:47:21 följande:

Jag har för mig att han är välutbildad från Lunds Universitet, civilekonom.

Man kan bevisligen ta sig genom 2-3 år på högskolan utan att bli bildad.
  • Jw83

Att vara utbildad och att vara bildad är inte samma sak.
  • maratontjejen

Jag tycker han är både bildad och utbildad. Likaså Jimmie, han är så vältalig och högst utbildad av alla partiledare.

• Jw83
    maratontjejen skrev 2016-11-25 13:07:37 följande:

Jag tycker han är både bildad och utbildad. Likaså Jimmie, han är så vältalig och högst utbildad av alla partiledare.

Då har vi väldigt olika erfarenheter och bakgrund. Bildat folk varken slåss, mobbar eller uttrycker sig rasistiskt enligt min referensram. Du bedömmer folk enligt en helt annan måttstock. Hur beter sig en obildad man i din värld?
  • Bakslag

Det är klart att kungen i kön med stora pungkulor skulle ha på käften, Men samtidigt får man ju tåla lite skit när man är dum i huvudet som Ekeroth och slåss med järnrör.

Svår balansgång...

Drick bärs istället och va glada när ni är ute i svängen!

• Nätarbetare
    Bakslag skrev 2016-11-25 16:39:37 följande:
    Det är klart att kungen i kön med stora pungkulor skulle ha på käften, Men samtidigt får man ju tåla lite skit när man är dum i huvudet som Ekeroth och slåss med järnrör.

Svår balansgång...

Drick bärs istället och va glada när ni är ute i svängen!
    Men du verkar obildad, när har någon i SD slagits med järnrör?
  • Nätarbetare
    Jw83 skrev 2016-11-25 10:35:49 följande:
    Har V monopol på att slåss?
  • Nätarbetare
    Jw83 skrev 2016-11-25 13:31:21 följande:
    Då har vi väldigt olika erfarenheter och bakgrund. Bildat folk varken slåss, mobbar eller uttrycker sig rasistiskt enligt min referensram. Du bedömmer folk enligt en helt annan måttstock. Hur beter sig en obildad man i din värld?
    Vad ä rasistiskt i din tankevärld?
  • Nätarbetare

Han är kunnig civilekonom och aktiv men har kanske inte lust att diskutera sakfel efter 6 år med en idiot i en kö på natten, att lappa till någon är ganska oskyldigt men sippan var ju i en kö till Solidaritet

• Sillen678

Kent Ekeroth är nog snart borta från partiet och all politik. Antagligen lika bra för jag anser honom vara något av en psykopat. Utbildad ja, bildad kanske men definitivt en psykopat.

Jag är Sverigedemokrat och både Jimmie Åkesson och Mattias Karlsson är vältaliga, slipade och inger starkt förtroende till skillnad från våran statsminister. Men en sådan hetsporre som Kent Ekeroth bör rensas bort innan SD vinner valet 2018 för det skulle innebära att han blir justitieminister.

Nej Jimmie, byt ut Kent Ekeroth mot någon annan duktig person.

• Nätarbetare
    Sillen678 skrev 2016-11-26 20:55:43 följande:
    Kent Ekeroth är nog snart borta från partiet och all politik. Antagligen lika bra för jag anser honom vara något av en psykopat. Utbildad ja, bildad kanske men definitivt en psykopat.
    Jag är Sverigedemokrat och både Jimmie Åkesson och Mattias Karlsson är vältaliga, slipade och inger starkt förtroende till skillnad från våran statsminister. Men en sådan hetsporre som Kent Ekeroth bör rensas bort innan SD vinner valet 2018 för det skulle innebära att han blir justitieminister.
    Nej Jimmie, byt ut Kent Ekeroth mot någon annan duktig person.

Vemdå i SD?

SD får aldrig egen majoritet

• Family Guy

Rösta: Järnrörsskandalen och Kent Ekeroth ? tre aluminiumrör till försvar. 6 år senare hån och en smäll.

Vad har varit mest skadligt för Sverige? En ?öppna-ditt-hjärta-politik? som under flera år drabbat landets försvar, polis, sjukvård, äldrevård, skola, yttrandefrihet, etc, eller att tre sverigedemokrater en tidig morgon i Stockholm försvarade sig mot ett upplevt hot med några aluminiumrör (som ej kom till användning)?
    bjorkbloggen.com/2015/11/09/jarnrorsskandalen-och-kent-ekeroth-tre-aluminiumror-till-forsvar/

Hur kul kan det vara efter 4-6 års mobbing med lögner, på ev. musjakt och socialterapi, när man nobbas på ett ställe som heter Solidaritet, då en idiot säger ?Hade du kul med järnrören??

Säpovakterna var upptagna med en annan och vilka kan tänkas stå i kö till Solidaritet, SD-älskare eller hatare.

Vad skulle du ha gjort kl 02:30 när ännu en en häcklare provocerar och ber om stryk?

• BlueValentine

Stämmer. Ekeroth är allt annat än outbildad och bildad.
    Vinner alla debatter i Riksdagen.

• BlueValentine
    BlueValentine skrev 2017-06-29 00:25:41 följande:
    Stämmer. Ekeroth är allt annat än outbildad och bildad.
    Vinner alla debatter i Riksdagen.
    Obildad menar jag. MEN en riksdagsledamot får inte falla för provokationer och negativ publicitet är inte bra när det förekommer för ofta kring en person.
  • Family Guy
    BlueValentine skrev 2017-06-29 00:32:30 följande:
    Obildad menar jag. MEN en riksdagsledamot får inte falla för provokationer och negativ publicitet är inte bra när det förekommer för ofta kring en person.
    Men ska alla tåla vad som helt år efter år, att humöret rinner över är mänskligt. Vänstern mobbar SD och SD mobbar S.
Svar på tråden Ekeroth igen, skyldig?