• Anonym (Man)

Fruktansvärd olycka inträffade under vår dejt igår...

Jag har i ungefär två månaden haft kontakt med en tjej som jag dejtar. Jag gillar henne verkligen eftersom hon är snäll och mogen.

Igår var vi på dejt och något märkligt hände.

Vi träffades utomhus och bestämde oss för att ta en promenad och dricka take-away kaffe innan vi skulle äta middag på en restaurang. Vi samtalade om framtidsdrömmar och mål i livet. Mitt under konversationen hör och ser jag hur en stor skrikande fågel närmar sig oss och fågeln sätter klorna på hennes hår, vilket får henne att platt ramla ner på asfaltet. Och kvar ligger hon där och fortfarande pratar om sina mål i livet samtidigt som fågeln ordentligt ruffsar till hennes hår medan fågeln skriker och till slut flyger iväg. Hon går då upp och där står hon, med ruffigt hår som pekar åt höger och vänster samtidigt som hon pratar på för fullt om sina livsmål och låtsas som om ingenting har hänt. Jag pekar på hennes hår och och frågar henne om det gick bra. Hon svarar att hon inte förstår vad jag menar, och att det var planerat att fågeln skulle göra så eftersom hon inte hann fixa håret hemma och att fåglar brukar fixa hennes hår ibland.

Jag fann detta vara ytterst märkligt, men lade inte mer tankeenergi på det. Istället gick vi till restaurangen, åt och hade det trevligt varpå vi därefter gick upp för att bege oss därifrån.

Innan vi skulle åt varsitt håll gick vi förbi en byggarbetsplats där de byggde lägenheter. Hon pratade om hur man på bästa sätt färgade ägg till påsken samtidigt som vi gick förbi en lyftkran som lyfte upp betongväggar till lägenhetshuset. Medan hon pratade om färgade påskägg hissade lyftkranen ner kroken, och istället för att den fångade en betongvägg så råkade kranen fånga hennes luva på jackan och hissade olycklyckligtvis upp henne. Jag kunde höra hur hennes röst när hon berättelse om färgade ägg blev lägre och lägre ju längre bort från mig hon hissades upp. Jag tittade upp och såg att hon placerades uppe på taket på byggnaden. Där stod hon och jag kunde höra lite smått hur hon fortsatte berätta om de färgade äggen.

Jag häpnade och stod där helt tyst som ett frågetecken samtidigt som en gammal dam passerade mig och släppte en långsam fis. Jag kunde i mitt sinne se framför mig hur tantens anus och inre rumsväggar långsamt fladdrade medan fis-luften slank ur hennes 80 års hårt arbetade, pensionerande och dallrande anus.

I chock gick jag hem. I morse smsade jag henne och frågade om hon mådde bra och om allt gick bra med lyftkranen och om hon lyckades ta sig hem.

Hon förstod ingenting av vad jag sa. Hon menade istället att hon alltid brukar åka hem på detta sätt, och att lyftkranen lämnade hem henne sen i egenskap av taxi. Hon låtsades som om ingenting hade hänt.

Senare under dagen idag träffades vi hemma hos henne och vi hade sex. Hon är en väldigt snäll tjej. Men, jag undrar fortfarande varför hon låtsades som ingenting när alla dessa händelser inträffade...?

• Svar på tråden Fruktansvärd olycka inträffade under vår dejt igår...
  • Anonym (Kdkd)

Är du tillbaka nu igen.

• Anonym (Tjäääna)

Välkommen tillbaka tokstolle!

• Anonym (H)

Haha! Varför slösar du din skönlitterära talang på familjeliv? Skriv en bok i stället!

• taquine

Haha  ja välkommen tillbaka Har du någon kontakt med dessa som ramlat ner från berg, fått lampor i huvudet, åkt i grävskopa m.m ? ;)

Goodness me
  • Anonym (Men hallå där!)

Där är du ju! Har undrat så mycket var du tagit vägen? Tänkt att du kanske ramlat ner i en grop och slukats av ett svart hål eller hamnat i händerna på någon av de märkliga aliens som du dejtar?

Skönt att se att du verkar som vanligt igen :)

• Anonym (....)

Dina dejter är bäst! HAHAHA

• Alexander Bergbacka

Jahapp, som ny här kan jag ju inte hjälpa att undra vad fan detta handlar om, men du verkar ju vara stammis med dylikt, så jag får väl hälsa dig välkommen tillbaka jag också.

• Anonym (Bara en fråga.)

Har du funderat på att få sinnet undersökt?

Svar på tråden Fruktansvärd olycka inträffade under vår dejt igår...