• Anonym (Dipp)

Hon gjorde slut

Jag hade sett framemot ännu en mysig helg med min flickvän, men istället gjorde hon nyss slut med mig. Vi hade varit tillsammans i 6 år och hon sa att hennes känslor för mig är borta. Hon var min första flickvän och jag trodde verkligen att det skulle vara vi här i livet. Hon har ofta pratat om framtiden, om när vi ska skaffa barn osv..

Jag är väldigt ledsen och undrar hur jag ska komma över det här?

• Svar på tråden Hon gjorde slut
  • Famous

Men usch va jobbigt för dig! Förstår att du är jätteledsen nu, 6 år är en lång tid och du behöver smälta det här ett tag.. Kanske inte nåt du vill höra just nu men det kommer kännas lättare om ett tag. Jag lovar! Jag har själv vart i din sits men vi var ihop 8 år och han var min första pojkvän. Jag var helt apatisk under några veckor, maten smakade och jag fick kämpa för att äta.

Men plötsligt en morgon vaknade jag upp och kände att livsglädjen kommit tillbaka. Sen att jag träffade min blivande man efter bara tre veckor var inget jag räknade med :).

Hade väl velat va singel ett tag. Sen är det inte så jättevanligt att det håller livet ut med sin första partner, även om det inte heller är nåt du vill höra just nu,

Försök omge dig av människor du mår bra av och prata av dig så kommer du må bättre om ett tag.

Rätt som det är finns det nån där för dig :).

Kram på dig..

• Anonym (A)

Förstår de är jobbigt :( fick du inga varningar innan? Något som känns fel mellan er som hon tagit upp osv för flera månader sen?

• en blind vän

Efter att du har sörjt så.
    Var glad att du har haft ett förhållande.
    Var glad att du inte har barn med henne.
    Var glad att du kan åka utomlands och träffa nya människor och möta nya kulturer.

Svar på tråden Hon gjorde slut