• Livetsresa

Lidingökliniken Igor Niechajev

Hej!

Jag vill varna er alla för Igor Niechajev på Lidingökliniken och alla andra som opererar där. Vänd er inte dit. Jag är ett av hundra offer som blivit lurad på flera tusen i hopp om att Igor kunde förbättra något som fått mig och andra människor att må dåligt av.

Vänd er inte dit för Guds skull. Han opererar dig helt fel sedan skyller han på din kropp. Tydligen är det fel på allas kroppar som opererats där. När du väl kräver tillbaka pengarna så försvinner han och blir okontaktbar. Har sett sjuka resultat på näsor, buk och bröst som ingen människa förtjänar. Dessutom så har han inte tystnadsplikt trots att han ska ha det. Han läcker ut andras bilder till patienter. I vissa fall kan man skriva under att han kan använda bilderna i utbildningssyfte men det är en annan femma. Har bevis på hur han skickar bilder på andra patienter till andra patienter via mail. Vilket är Olagligt.

Ni som drabbats av monstret vänligen kontakta Instagram kontot @Stoppalidingokliniken.

• Svar på tråden Lidingökliniken Igor Niechajev
  • Molly1234

Jag hade funderat operera mig där men läste ditt inlägg o blev osäker nu. Vill gärna se bilder

• Livetsresa
    Molly1234 skrev 2016-11-18 14:57:46 följande:

Jag hade funderat operera mig där men läste ditt inlägg o blev osäker nu. Vill gärna se bilder

Kan man skicka bilder privat här?
  • Molly1234

Tur att jag pratade med dig o fick se bilder. Helt fruktansvärda. Kommer kolla på andra kliniker nu. Tack

• Livetsresa
    Molly1234 skrev 2016-11-18 16:22:35 följande:

Tur att jag pratade med dig o fick se bilder. Helt fruktansvärda. Kommer kolla på andra kliniker nu. Tack

Vilken tur att jag kunde hjälpa dig. Välj rätt klinik nu tjejen!????????
  • Livetsresa
    Molly1234 skrev 2016-11-18 16:22:35 följande:

Vilken tur att jag kunde hjälpa dig. Välj rätt klinik nu tjejen.:) tack själv.
  • Livetsresa
    Anonym (l) skrev 2016-11-19 16:05:01 följande:

Kan du skicka bilder till mig med? Sökte på kontot på Instagram men fick ingen träff. lillaluka@hotmail.com

Jag har inte möjlighet just nu men sök på @Stoppalidingokliniken och skriv till dom på direct där.
  • Anonym (l)
    Livetsresa skrev 2016-11-21 10:06:38 följande:
    Jag har inte möjlighet just nu men sök på @Stoppalidingokliniken och skriv till dom på direct där.
    Det kommer inte upp nåt :( de har kanske tagits ner.
Svar på tråden Lidingökliniken Igor Niechajev