Kränkta biomammor, skärp er!!
Är så jävla less på de biomammor som rent ut sagt försöker förstöra pappan och bonusmammans förhållande bara för att biomamman känner sig så jävla hotad!! SNÄLLA, var för helvete tacksamma över att bonus tar hand om och älskar barn som inte ens är hennes!!! Var glad över att bonus inte skiter i barnen totalt för DET mina kära kränka biomammor, DET hade barnen tagit mera skada av än att någon älskar barnet. Barn är smarta, dom vet vem som är dens mamma!!
Jag är själv bonus med en bio som skulle kunna göra allt för att förstöra för mig och min sambo! Hon FÖRBJUDER oss att skaffa egna barn för att HON inte vill att barnen ska hamna i en ny familjebild för det skulle få HENNE att må dåligt? Seriöst!! Jag ska inte få hämta, lämna, skjutsa eller fixa med barnen för att HON tar illa upp!
Men för all del, låt barnen få gå långa dagar på dagis/fritids, inte få chans att komma hem och slappna av innan läggdags eller kanske hinna göra något roligt i hemmet förutom på helgerna!!
Skärp er för fan, ta av er offerkoftan, kamma till er och svälj den jävla stoltheten!
Tack på förhand från en jävligt bitter bonusmamma.