• Anonym (bedragen)

Jag pratar med 36-åriga min kille från ett fake-tinderkonto just nu

Min kille som jag varit tillsammans med i många månader nu, rest ihop med, sover med flera gånger i veckan har tydligen tinder. Jag skaffade ett fake-konto för några timmar sen och la upp en mycket snygg tjej varpå han började skriva till direkt efter vi matchat. Han föreslår träff imorgon bestämd tid och plats, säger att han kan hämta upp henne med bilen och frågar om hon kan tänkas ha sex med honom om det klickar.

Jag är helt tom!!! Jag gråter innte ens, bara stirrar rakt fram!  Var det så lätt att få honom? Vad sjutton gör jag nu?! Jag vill ringa honom och skrika men det klarar jag inte. Jag har suttit och lurat honom i över två timmar. Han kommer bli rasande om jag erkänner att det var jag. Inte för att det spelar någon roll längre. 

Vad gör jag nu?.....

• Svar på tråden Jag pratar med 36-åriga min kille från ett fake-tinderkonto just nu
  • elyse

Vilka andra alternativ finns förutom att erkänna att det är du och göra slut på momangen?

• Anonym (Dumpa!)

Du gör upp tid och plats och möter honom och dumpar honom på stubben!

Sen går du hem och slickar dina sår och träffar någon ny så småningom som inte är en otrogen skitstövel!

• Anonym (Plupp)

Ja förhållandet är ju över hur du än vrider på det för inte vill du väl vara med någon som så lätt är otrogen o vad säger att det här är första gången. Du kan ju antingen bryta med honom utan att säga något. Eller om du vill se honom när han gör bort sig så stäm träff med honom och dyk upp. Eller så säger du att du kan skicka fler bilder på dig själv och skickar en bild på dig. Allt beror ju helt på hur du vill göra med den infon och dom valen du har. Känns säkert piss just nu men var glad för att du vet hur han är innan förhållandet gått så långt så ni tex flyttat ihop lr fått barn.

• Anonym (bedragen)
    elyse skrev 2016-11-15 23:21:56 följande:

Vilka andra alternativ finns förutom att erkänna att det är du och göra slut på momangen?

Han kommer bli rasande. Jag vet inte om jag vågar? Jag har pratat med honom i snart tre timmar det är så absurt! Ska jag bara blocka honom från allt och försvinna? :(((
  • Anonym (Tre)

Dumpa och säg inget om att du catfish honom. Slösa inte din energi och tid på någon som inte uppskattar dig. Han verkar inte se er som ett par som du gör. "Vi delade på kärlek, jag tog kär och han lek"

• Anonym (bedragen)
    Anonym (Plupp) skrev 2016-11-15 23:25:47 följande:

Ja förhållandet är ju över hur du än vrider på det för inte vill du väl vara med någon som så lätt är otrogen o vad säger att det här är första gången. Du kan ju antingen bryta med honom utan att säga något. Eller om du vill se honom när han gör bort sig så stäm träff med honom och dyk upp. Eller så säger du att du kan skicka fler bilder på dig själv och skickar en bild på dig. Allt beror ju helt på hur du vill göra med den infon och dom valen du har. Känns säkert piss just nu men var glad för att du vet hur han är innan förhållandet gått så långt så ni tex flyttat ihop lr fått barn.

Jag vet inte om jag är tuff nog och bestämma träff! Det är väl vad jag skulle vilja egentligen eller skriva nu rakt ut att det är jag. Men jag vågar inte! Fyfan vilken fegis jag är och han ljuger mig rakt upp i ansiktet! Han har erkänt för den här tjejen att han haft tre stycken i somras!
  • Anonym (bedragen)
    Anonym (Dumpa!) skrev 2016-11-15 23:25:20 följande:

Du gör upp tid och plats och möter honom och dumpar honom på stubben!

Sen går du hem och slickar dina sår och träffar någon ny så småningom som inte är en otrogen skitstövel!

Om jag vågade!!! :((( Jag tror jag bara drar :(((
  • elyse
    Anonym (bedragen) skrev 2016-11-15 23:26:42 följande:

Han kommer bli rasande. Jag vet inte om jag vågar? Jag har pratat med honom i snart tre timmar det är så absurt! Ska jag bara blocka honom från allt och försvinna? :(((

Du kan väl i alla fall inte vara ihop med någon för att du är rädd för honom?

Gör det snabbt. Blocka sedan.
  • Anonym (bedragen)
    elyse skrev 2016-11-15 23:29:11 följande:
    Du kan väl i alla fall inte vara ihop med någon för att du är rädd för honom?

Gör det snabbt. Blocka sedan.
    Nej det är jag inte men jag kan tänka mig att han skulle bli rasande om han fick reda på att det var jag!  Jag har haft mina misstankar att han ljuger men trodde aldrig att det var så här! Det här är sanslöst!! 
  • Anonym (Bomb)

Ja e kille vadå pojkvän.

Svar på tråden Jag pratar med 36-åriga min kille från ett fake-tinderkonto just nu