Han bestämmer saker med sin exfru utan att prata med mig.
Så... Hans barn är här i helgen. Ingen av dom sover bra på natten och vi har vid tidigare tillfällen pratat om att avvakta med vv tills dom sover som dom ska.(vaknar många gånger på natten och det tar en evighet innan dom somnar om) jag är otroligt lättväckt av någon anledning och har stora problem med att somna om. Nu är dom här varannan helg.
Igår så hade vi en dålig dag, en bråkig dag om allt möjligt. Det som fick bägaren att rinna över var när hans ex ringde och frågade om barnen kunde stanna två dagar extra, självklart svarade han. Utan att prata med mig...
Jag ska jobba imorgon och har ett tidigt möte och jag ser hur morgondagen kommer att bli kaos.
Det är inte första gången har han bestämt saker med henne utan att prata med mig först. Jag trodde jag ingick i hans familj och inte bara är någons sorts statist.. Blir så ledsen att han inte kan respektera det.
Han svarade "det är som det är" och sen har vi inte pratat med varandra. Möjligt att det är omoget av mig att dra mig undan men jag känner mig sviken på att _dom_ bestämmer.