• isabellabella

Näsplastik

Hej!

Finns det någon här som har genomgått en näsplastik? Jag undrar vilken klinik/kirurg som är duktig på näsplastik, har ni några erfarenheter/rekommendationer? Främst Göteborgsområdet. Om ni inte gjort ingreppet i Göteborg är jag ändå intresserad av att höra er upplevelse kring ingreppet och tiden efteråt.

Jag har givetvis surfat runt en del på nätet men har inte blivit mycket klokare för det då ingen klinik eller kirug är särskilt sugen på att avslöja eventuella brister publikt.

??Därför undrar jag om någon råkar vara lite insatt eller till och med har egna erfarenheter att dela med sig av.:)

• Svar på tråden Näsplastik
  • mammaåten

Kan rekommendera plastikoperationsforum (Pof).

Där kan du komma i kontakt med andra tjejer som gjort.

Har själv inte gjort men det jag skulle rekommendera;

Fastna inte på Göteborgsområdet - det är värt att åka till Stockholm/Malmö för att få den bästa kirurgen för dig.

När du kommit så långt; besök flera kirurger - alla gillar olika och gör på olika sätt. De är också bättre/sämre på vissa sorters korrigeringar, ta reda på vad det är du behöver och vilken kirurg som är bäst på det.

Se till att hitta någon som verkligen lyssnar på dig och tar till sig det du säger.

Fundera igenom allt 1000 gånger, näsan kommer du aldrig kunna följa. Du vill inte att det blir fel! :)

Svar på tråden Näsplastik