• svartafåret

Exuviance, ska jag?

Hej!

Var på ansiktsbehandling idag med portömning och hudterapeuten rekommenderade mig exuviance ultra restorative creme, purifying clensing gel och triple microdermabrasion face polish. Alltså rengöring, peeling och återfuktning. Jag köpte dr tre produkterna och ser ny när jag googlat att man även ska ha ansiktsvatten (toner ),serum och ögonkräm. Nu har jag redan lagt ut 1800:- idag och skulle jag köpa till dessa skulle de bli ytterligare 1300:- så vad tycker ni? ÄR det så bra som alla säger att det är?

• Svar på tråden Exuviance, ska jag?
  • Duckan

Min svägerska tycker det och har kört med Excuviance i många år. Tycker dock att du inte måste köpa alla produkterna samtidigt om det svider. Hudvård är inte billigt.

• svartafåret
    Duckan skrev 2016-11-03 16:18:39 följande:

Min svägerska tycker det och har kört med Excuviance i många år. Tycker dock att du inte måste köpa alla produkterna samtidigt om det svider. Hudvård är inte billigt.

Nej det är du ju definitivt inte. Det kostar att ligga på topp typ, haha.

Svider gör det ju såklart när det är så dyrt men jag är samtidigt beredd på att lägga de pengarna om de verkligen funkar.

Vad säger din svägerska om dem? Hade hon problem innan och isf vad för problem?

Tack!
  • Duckan

Hon har nog rätt bra hy. 45 år och rätt slät ännu.

Hennes väninna är hudterapeut och de har kommit fram till Excuviance passar henne bäst.

Jag har tänkt prova på min torra hy men jag har snålat ur.

Svar på tråden Exuviance, ska jag?