förstora penis genom opperation
Hej! Har alltid haft tankar om att på nätt sätt förstora mitt kön. Aldrig vart dåligt utrustad men har på nått sätt lite av ett komplex för storleken och tänder på att känna mig stor. Har provat o förstora med både piller och pumpar men de gör ingen direkt skillnad pumpen fungerar tillfälligt men ingen lösning som håller.
Går i tankarna om att operera mig till en större storlek under vintern men tycker tyvärr de flesta hemsidor är väldigt röriga o hittar inte riktigt infon jag söker. här i Sverige gör oftast bara en lätt rot förflyttning va jag förstår och lite fett kan flyttas men de är något som kan försvinna med tiden och inte ger så stora resultat.
i Tyskland är det dyrare men där använder dom andra metoder. O används framförallt något medel liknande silikon inplantat som ger ett mer säkert bestående resultat.
Skulle vilja öka längden med minst 2 cm men självklart så mycket som går men skulle framförallt vilja öka tjockleken markant något i stil med 3-7 cm i omkrets önskas
Var opererar man sig bäst här i Sverige och var får man mest resultat. är redo o betala mer om siffrorna jag drömmer om kan uppnås.
har ni lite tips om vart man kan operera sig o vilka metoder o resultat dem kan erbjuda? samt är de någon som redan genomfört operation som vill dela med sig lite om sina erfarenheter? är väldigt nyfiken o intresserad av de mesta inom ämnet.
Många kanske tycker att man ska nöja sig med de man har man jag skulle vilja prova. inte för att bevisa nått eller för att slippa skämmas i omklädnings rummet utan mer bara för att jag skulle vilja va lite större.
tack för alla tips o råd o kunskaper ni kan dela med er om! MVH