Någon som fått bidblödning vid IVF?
Hej! Är de någon här som fått nidblödning vid ivf? Vilken rd i så fall? Å hur många dagar var embryot odlat? De hade vart så fint om man fick det haha så hade man ju haft ett hum om att det fäst...
Hej! Är de någon här som fått nidblödning vid ivf? Vilken rd i så fall? Å hur många dagar var embryot odlat? De hade vart så fint om man fick det haha så hade man ju haft ett hum om att det fäst...
2 ggr, en gång dagen efter ET och andra gången samma dag som ET. 5 dagars. Men det var bara ytterst lite beige i trosan,det var allt.
2 ggr, en gång dagen efter ET och andra gången samma dag som ET. 5 dagars. Men det var bara ytterst lite beige i trosan,det var allt.
Jag fick blödning på rd 5 tror jag. Och varade i tre dagar. Några dagar senare fick jag positivt test.
Får veta om ca 2 veckor om det finns något kvar där inne..
Jag fick en 3 dagars och blödde lite till och från under hela graviditeten. Fick bruna flytningar på RD 10? Minns inte men vet att jag fortfarande tog lutinus. Sedan blödde jag då och då resten av tiden. Men i mars föddes en frisk flicka :)
Jag fick blödning rd3 som varade i 3 dagar 2 msk om dagen typ. Var jätteorolig med idag rd 8 plussade jag
Jag har genomgått en mängd IVF:er och därefter äggdonation och har aldrig tidigare fått nidblödning. Men vid min senaste behandling (äggdonation) fick jag en brun sparsam blödning, mer som spottinga, på ruvardag 5-6 med blastocyst. Blev ledsen och trodde det försöket var misslyckat men spottingen avtog efter två dagar och några dagar senare plussade jag. Är idag i v 8 (7+1)
Hej!
Nu griper jag efter halmstrån....!! Har gjort IVF, är i v 4+ några dagar... Igår började jag blöda och idag har jag mensvärk.....Blöder fortfarande mörkt blod med små klumpar i ....önskar så att det är en blödning bara. Att kroppen inte förstått att den är gravid. Tog ett test imorse och det var ett jättestarkt +. Vet att hormonerna är kvar ett tag. Fick rådet från kliniken att testa igen på söndag.....
Hur har era erfarenheter varit?
Hej!
Nu griper jag efter halmstrån....!! Har gjort IVF, är i v 4+ några dagar... Igår började jag blöda och idag har jag mensvärk.....Blöder fortfarande mörkt blod med små klumpar i ....önskar så att det är en blödning bara. Att kroppen inte förstått att den är gravid. Tog ett test imorse och det var ett jättestarkt +. Vet att hormonerna är kvar ett tag. Fick rådet från kliniken att testa igen på söndag.....
Hej!
Hade "mens" med grabben när jag väntade honom vid ett par tillfällen. Min syster blödde hela graviditeten frisk bebis. Är kanske inte vanligt men det finns helt fungerande graviditeter som även innebär blödningar! Men visst blir man orolig! Man kan ju bara vänta å se hålla tummarna för att kroppen vet vad den sysslar med!
Jag fick blödning rd3 som varade i 3 dagar 2 msk om dagen typ. Var jätteorolig med idag rd 8 plussade jag
Tråden är ju inte aktiv längre men testar! Ruvade du på tvådagars embryo eller en blastocyst(5dagar)? Har nämligen en blödning jag själv på ruvardag 3 idag!