• Anonym (X vänster)

Utomkvedshavandeskap

Jag har fått för 2 månader sen ett utomkvedshavandeskap på vänster sida i äggledaren som inte gick att rädda! Har inte fått någon information på sjukhuset alls vad detta innebär! Riktigt besviken men jag verkar inte vara den första som drabbats av "nonchalans" för ett X på sjukhus..

Finns det någon här som fått utomkvedshavandeskap, kan ni berätta hur det gått för er? Fått barn efter x? När kom kroppen igång som vanligt? Vet ni varför ni fick x (infektion som orsakat, smittad eller bars otur)..

Som ni förstår har jag tusen frågor och känner mig förkrossad, vi har försökt i månader att få en lite egen en.. Så slutar allt så här, mitt hjärta är krossat..

:(

• Svar på tråden Utomkvedshavandeskap
  • Anonym (Utomkveds)

Jag fick utomkveds i augusti & operera bort högra äggledaren!! Men jag har ingen regelbunden mens så det är svårt att börja bebisverkstan! ????

Jag fick mitt första X för 8 år sedan så denna gång fastna de i samma så därför tog de bort den.

Jag fick barn för 4,5 år sen!!

Men jag blir galen när mensen är så oregelbunden som den är. Nu senast var de 7 dagar emellan...har gått från 25 dagar ner til 7 ????

Svar på tråden Utomkvedshavandeskap