• Anonym (ont)

en dålig dag

Hej!

Idag är ingen bra dag, en sådan där dag då jag bara vill ge upp och förstå att det inte var meningen att jag skulle få fler barn.

Vi har försökt i 1.5 år och efter 1 år startade vi utredningen som efter ett par månader visade pco hos mig och noll ägglossning. Jag har gott ned 14 kg i vikt, ätit en tabletter för att få mens och tabletter för ägglossning.

Ett hopp tändes när ultraljudet äntligen visade att jag hade ETT ägg. Detta resulterade enbart i en skengravidtet och ledsena ögon. Tänk vad ett negativt test kan göra med än egentligen.

Så idag är ingen bra idag, idag vill jag bara ge upp och kasta in handduken.

• Svar på tråden en dålig dag
  • Anonym (Tjejen)

Förstår känslan,fast har inte gått igenom samma sak.Men ge inte upp.Livet är går upp och ner.

• anna7607

Ge inte upp. Min syster försökte i sex år sen fick dom hjälp det tog två år och nu har dom en liten tjej. Själv är jag på försök nr 17 med två missfall och det tar på psyket. Ni kommer lyckas. Om inte själva så med ivf. Kämpa på håller tummarna

• Anonym (ont)

Tack för era kommentarer, det värmer! På något konstigt sätt så tror jag att de flesta som får gå den tunga vägen blir experter på att resa sig igen. I dag kom beskedet om att jag har cellförändringar oxå.

Anna7607: jag beklagar verkligen dina missfall och förstår att det måste vara fruktansvärt! Jag hoppas av hela mitt hjärta att ni snart får ett litet mirakel som bor kvar! Tack för de peppade orden!

• anna7607
    Anonym (ont) skrev 2016-10-21 19:59:38 följande:

Tack för era kommentarer, det värmer! På något konstigt sätt så tror jag att de flesta som får gå den tunga vägen blir experter på att resa sig igen. I dag kom beskedet om att jag har cellförändringar oxå.

Anna7607: jag beklagar verkligen dina missfall och förstår att det måste vara fruktansvärt! Jag hoppas av hela mitt hjärta att ni snart får ett litet mirakel som bor kvar! Tack för de peppade orden!

Ja inte ett utan två. Sen har jag världens sämsta jobb.... De gör sitt tyvärr.

Men klart vi fixar det ????
  • Anonym (lisen)

Svårt att gå ner i vikt med pco så bra jobbat! Fortsätt med det. Mina hormonerar normaliserade sig iaf när jag blev ordentligt smal. Vet inte om det är så för alla men misstänker ett samband.

• Anonym (ont)
    anna7607 skrev 2016-10-21 20:13:30 följande:

Ja inte ett utan två. Sen har jag världens sämsta jobb.... De gör sitt tyvärr.

Men klart vi fixar det ????

Vad har du för jinbjudan? Klart vi fixar det! En dag i taget!
  • Anonym (ont)

Vad har du för jobb ska det stå ;)

• Anonym (ont)
    Anonym (lisen) skrev 2016-10-21 20:29:31 följande:

Svårt att gå ner i vikt med pco så bra jobbat! Fortsätt med det. Mina hormonerar normaliserade sig iaf när jag blev ordentligt smal. Vet inte om det är så för alla men misstänker ett samband.

Tack :) vi får se hur mycket jag klarar att gå ned :) skönt att de normaliserades med viktnedgång!
  • anna7607
    Anonym (ont) skrev 2016-10-21 20:53:29 följande:

Vad har du för jobb ska det stå ;)

Parkeringsvakt.... stress hot och skäll dagligt gen suck
  • Anonym (ont)
    anna7607 skrev 2016-10-22 08:11:43 följande:

Parkeringsvakt.... stress hot och skäll dagligt gen suck

Oj! Fy bubblan! Förstår inte var mänskligheten är påväg! Om folk gör rätt och följer lagar och regler så slipper de ju böter.. du gör ju bara ditt jobb!
  • anna7607
    Anonym (ont) skrev 2016-10-22 08:38:58 följande:

Oj! Fy bubblan! Förstår inte var mänskligheten är påväg! Om folk gör rätt och följer lagar och regler så slipper de ju böter.. du gör ju bara ditt jobb!

Exakt.... tyvärr jobbar jag ju i enbart kaosområden i Eskilstuna. Värst är ju att vi jobbar ensamma i områden där inte ens ambulans kan åka in utan poliseskort. Helt sjukt. Just nu är jag sjukskriven så jag hoppas att det hinner ta sig när jag får vila.
Svar på tråden en dålig dag