Vi var på gran canaria när vår dotter var 5 månader. På Bvc rekommendera dom oss att ge henne en alvedon innan vi gick på planet eftersom barnet kan känna tryck i öronen. Vi gav henne även mat i samband med start/landning. Själva flygningen gick väldigt bra, hon sov större delen av resan, och när hon väl var vakna så fick hon leka med leksaker vi hade med och även gå runt lite i gången. Jag tyckte det var jätte svårt att veta vad man skulle packa så jag tog nog med lite för mycket... Men som sagt, kläder att byta med, bra uv dräkt (eller vad det heter) när ni solar, solhatt. Vi hade med ett helt paket blöjor och massa mat. Jag gav ersättning så hade både pulver att blanda med samt tetra pack. Vätskeersättning, alvedon, termometer. När det kommer till vagn så gjorde vi om vår till en sittvagn, den går att fälla ner så hon kunde ligga ordentligt och den blev lättare att ha med. Vi hade även babyskyddet med för att vi skulle åka taxi till och från flygplatsen. Tror jag fått med allt. Hoppas ni får en jättebra resa :)