Han kommer aldrig komma över henne..
Det är så att jag är tillsammans med en kille jag älskar på många sätt sen 1,5 år tillbaka. Jag vet att han älskar mig också men jag kommer aldrig bli samma som hans förra flickvän. Hans förra flickvän dog för 7 år sen på ett väldigt hemskt sätt. Han sörjer henne fortfarande och jag tror inte att han nånsin kommer komma över henne. Han pratar om henne minst en gång varje dag. Kan vara allt från hur hon var som person och tjafsen de hade emellanåt. I en del av hans lägenhet (vi bor inte ihop) har han en hörna med massor av foton på henne och värmeljus som brukar vara tända. Ibland brukar han gråta på kvällarna när vi ligger i sängen och ska sova. Jag brukar självklart fråga vad det är och hålla om honom. Han säger att det inte är nånting, men jag förstår att han gråter för att han tänker på henne. Det är förstås inte alltid såhär, men det har hänt ett par gånger.
I början när vi träffades trodde jag att han hade gått vidare på nåt sätt, för han pratade inte om henne och uppmärksammade henne inte på det sättet han sen började göra, när vi blev tillsammans. Han visar mig en del kärlek, det kan jag inte neka till. Han brukar hålla om mig så att jag känner mig riktigt varm. Han vill alltid mysa och vara nära, ha sex och kyssa mig, men det är nånting som inte stämmer.
Han är tillsammans med mig, men jag vet att en del av honom lever kvar hos henne och det kommer förmodligen att vara så för alltid. Jag blir bara så sårad av det, för jag vet att han aldrig kommer älska mig lika mycket som han älskar henne. Jag vet att han tänker på henne varje dag och jag känner mig mer som en "ersättare" än personen han vill dela sitt liv med.
Jag tycker synd om honom, för samtidigt förstår jag honom och jag vill inte ens veta hur det är att mista sin partner på ett sånt sätt som han gjorde. MEN, jag vet inte om jag klarar det här längre. Jag älskar honom så mycket och vill inget hellre än att vara med honom, men en annan sida av mig säger att jag borde gå.
Hjälp ):