Hjälp mig, min skyddsängel försvinner :(
Snälla svar tack!
Jag har enda sen barnsben trott på att någon vakat över mig, och nu i vuxen ålder så förstod jag att jag har och har alltld haft en skyddsängel vid min sida, de ända sorgliga är att de känns som ingen riktgt tar mig på allvar.
Hon som är vid min sida är en äldre dam som berättade för mig att hon heter Ulla, jag har sen många år tillbaka bott själv i lägenhet då min pojkvän lämnade mig för flera år sen,jag och Ulla pratar rätt mycket om mina känslor och hon ger mig ibland uppgifter, de kan va allt från att jag ska prata om ett visst minne hon plockar fram till mig eller att vi ska leka lekar och de har varit helt okej för mig eftersom hon fått mig må bättre.
Men på senare tid har hon plockat fram en anhörig som gick bort för några år sen och hon säger jag ska prata med honom om en konflikt dom haft på "andra sidan". Ulla och denna anhöriga har tydligen inte gått så bra överens och jag märker själv att Ulla tyr sig bort från mig eftersom jag inte kan lösa konflikten mellan dom. Denna anhörig är min morfars bror som va en rätt sträng man och de känns otäckt hon lämnat honom i min lägenhet , han är med mig hela tiden och jag vetinte vad jag ska göra! Jag saknar Ulla och hon verkar övergivet mig som skyddsängel! Vad ska jag göra? Ingen verkar tro på mig???