Ägglossning? Pricka rätt?
8-9 och 11 hade vi sex. Som ni ser på bilden så fick jag positivt på äl-testet idag. Tror ni att vi kan lyckas även om vi inte har sex nå idag?
8-9 och 11 hade vi sex. Som ni ser på bilden så fick jag positivt på äl-testet idag. Tror ni att vi kan lyckas även om vi inte har sex nå idag?
Bilden kom tydligen inte med i inlägget.
Ja, spermier lever ju flera dygn.
Hade sex 4-5 dagar innan ägglossningen endast och jag blev gravid. (V 19 nu).
Hade sex på en måndagkväll och fick positivt äl test fredag och lördag (svagare på lörkväll) så antar äl på lördagen.
En seglivad rackare :D
Hade sex 4-5 dagar innan ägglossningen endast och jag blev gravid. (V 19 nu).
Hade sex på en måndagkväll och fick positivt äl test fredag och lördag (svagare på lörkväll) så antar äl på lördagen.
En seglivad rackare :D
Se där! Då brukar som säga att det blir en tjej ?? har ni kollat vad det blir? :)
Grattis förresten!
Vi har ju ett barn sen tidigare, han är 16månader nu. Så vi tycker det är dags för en till snart ?? Men får se om vi lyckas. Har ju pcos med :(
Nu är det iaf en vecka sen äl, fick positivt den 13:e och 14:e. Så vi får väl se om mensen kommer eller hur det blir.
Det var ett plus på Stickan igår!!! ????????
Det var ett plus på Stickan igår!!! ????????
Tack! Nu ska jag bara lyckas hålla det hemligt för karln. Tänkte överraska på fars-dag. Hoppas jag klarat av det. Börjar ju må lite dåligt ;)