• GrönTröja

Ägglossning? Pricka rätt?

8-9 och 11 hade vi sex. Som ni ser på bilden så fick jag positivt på äl-testet idag. Tror ni att vi kan lyckas även om vi inte har sex nå idag?

• Svar på tråden Ägglossning? Pricka rätt?
  • corran

Hade sex 4-5 dagar innan ägglossningen endast och jag blev gravid. (V 19 nu).

Hade sex på en måndagkväll och fick positivt äl test fredag och lördag (svagare på lörkväll) så antar äl på lördagen.

En seglivad rackare :D

• GrönTröja
    corran skrev 2016-10-14 18:29:28 följande:

Hade sex 4-5 dagar innan ägglossningen endast och jag blev gravid. (V 19 nu).

Hade sex på en måndagkväll och fick positivt äl test fredag och lördag (svagare på lörkväll) så antar äl på lördagen.

En seglivad rackare :D

Se där! Då brukar som säga att det blir en tjej ?? har ni kollat vad det blir? :)
    Grattis förresten!

Vi har ju ett barn sen tidigare, han är 16månader nu. Så vi tycker det är dags för en till snart ?? Men får se om vi lyckas. Har ju pcos med :(
    Nu är det iaf en vecka sen äl, fick positivt den 13:e och 14:e. Så vi får väl se om mensen kommer eller hur det blir.
  • corran
    GrönTröja skrev 2016-10-23 11:03:27 följande:

Se där! Då brukar som säga att det blir en tjej ?? har ni kollat vad det blir? :)

Grattis förresten!

Vi har ju ett barn sen tidigare, han är 16månader nu. Så vi tycker det är dags för en till snart ?? Men får se om vi lyckas. Har ju pcos med :(

Nu är det iaf en vecka sen äl, fick positivt den 13:e och 14:e. Så vi får väl se om mensen kommer eller hur det blir.

Tack :)

Vi va på rul i torsdags, bm trodde på en flicka utifrån det hos såg men kunde inte säga säkert då mini gärna ville knipa med benen.

Håller tummarna för ett plus nu i veckan :)
  • corran
    GrönTröja skrev 2016-10-27 09:44:09 följande:

Det var ett plus på Stickan igår!!! ????????

Åh men grattis! :) Så roligt!
  • GrönTröja
    corran skrev 2016-10-27 13:54:55 följande:
    Åh men grattis! :) Så roligt!
    Tack! Nu ska jag bara lyckas hålla det hemligt för karln. Tänkte överraska på fars-dag. Hoppas jag klarat av det. Börjar ju må lite dåligt ;)
  • corran
    GrönTröja skrev 2016-10-27 18:13:22 följande:

Tack! Nu ska jag bara lyckas hålla det hemligt för karln. Tänkte överraska på fars-dag. Hoppas jag klarat av det. Börjar ju må lite dåligt ;)

Håller tummarna, blir en fin överraskning :)
Svar på tråden Ägglossning? Pricka rätt?