• Johanna7568

Pergotime och ovitrelle

Hej alla!

Behöver råd. Kanske support. Eller ja bara lite feedback från er i samma sits...

Är 41 år och jag och min sambo har en son på 7 år. Det är ju härligt men vi vill gärna ha ett syskon...

Försökt i några år utan resultat. Visade sig efter utredning att jag behöver lite hjälp på traven... Har fått pergotime och ovitrelle. Första försöket ingen bäbis.... Gjorde UL för åtta dagar sedan efter andra vändan pergotime, hade en stor follickel på 22 mm och tog ovitrellesprutan samma dag. Fick till det med karln den morgonen, på kvällen och kvällen efter. Men nu har jag typ mensvärk... ????

På torsdag har det gått 10 dagar sedan sprutan och då borde jag ju kunna kolla om jag är gravid men känns som sagt som att mensen är i antågande.

Vad gör vi för fel??? Får ju fina äggblåsor men vad händer sen???

Förra gången blev jag liksom bara gravid utan att blinka men nu gör väl åldern sitt till... Och kanske även att man försöker så in i bängen..

Hur länge har ni andra försökt med Pergo och ovitrelle?

Behöver lite hopp känner jag.... ????????????

• Svar på tråden Pergotime och ovitrelle
  • Ellifant

Hej! Jag går med och väntar!

Jag har prövat både enkel och dubbelkur Pregotime utan att lyckas.

Denna månaden tog jag min första trippelkur Pregotime och var på ul i måndags (10/10) där vi såg två stora fina blåsor. Fick Otrivelle utskrivet och tog den på tisdag morgonen och nu väntar jag med spänning!

Eftersom du är lite före mig får du gärna skriva hur det går! Jag håller tummarna för oss båda ????????

• kela81

Kan du ha för sega slemhinnor? 
    Jag fick äta 6 pergo och ovitrelle omgångar , sista provade jag att äta en tablett bisolvon varje dag från mens till äl (hade hört att det funkade för vissa) och blev gravid. NU har jag tre små som är gjorda på samma sätt  

Fotograf på www.kelasbilder.se
Svar på tråden Pergotime och ovitrelle