• Anonym (H)

Hur vet jag om hon flirtar?

Hur vet jag om en lesbisk tjej flirtar med mig?? Vi kan prata hur lätt som helst. Hon är alltid så jävla gullig mot mig. Hon möter upp mig tidigare ibland innan lektion för att prata. Hon ger mig komplimanger och ibland en kram. Men jag vet att hon är upptagen. Och hon vet att jag är upptagen.. Jag vet helt ärligt inte om hon faktiskt flirtar eller bara är så mot alla..

Hur vet jag?

• Svar på tråden Hur vet jag om hon flirtar?
  • Anonym (Kille)

Om ni bägge två är upptagna känns det ju som att det är ett problem som först bör lösas.

Om du inte har känslor för din partner bör du väl avsluta den relationen alldeles oberoende om den andra tjejen är intresserad eller ej.

• Anonym (H)

Behöver ingen moralkaka tack..

Undrar som jag skrev, hur jag ska tolka hennes signaler :)

• Anonym (.)

På vad du beskriver tycker jag det helt enkelt låter som hon bara är en väldigt bra kompis. Jag skulle inte läsa in några signaler i dessa gester personligen, men vem vet egentligen om hon är intresserad eller ej.

Vad i hennes gester och så är det som får dig att tro att hon är intresserad? Ger hon mer indikationer än de du beskrivit?

• Anonym (N)
    Anonym (H) skrev 2016-10-07 20:18:57 följande:

Äg lägg ner, vadå moralkaka. Det handlar ju om hur man ska tolka hennes signaler
  • Kirenaj68
    Anonym (H) skrev 2016-10-07 19:34:22 följande:

Hur vet jag om en lesbisk tjej flirtar med mig?? Vi kan prata hur lätt som helst. Hon är alltid så jävla gullig mot mig. Hon möter upp mig tidigare ibland innan lektion för att prata. Hon ger mig komplimanger och ibland en kram. Men jag vet att hon är upptagen. Och hon vet att jag är upptagen.. Jag vet helt ärligt inte om hon faktiskt flirtar eller bara är så mot alla..

Hur vet jag?

Jag har en väninna som är lika rar mot mig. Hon är dessutom gift och skulle aldrig kunna tänka sig att vara otrogen. Hon är fullt övertygad om att solen går upp och ner enbart för hennes mans räkning. Så jag känner mig lugn. Men börjar din väninna bli alltför limmig för din smak måste du självklart säga ifrån. Även du har väl en gräns för vad som är passande?
  • Kirenaj68
    Anonym (H) skrev 2016-10-07 20:18:57 följande:

Det var väl ingen moralkaka heller?
  • Anonym (H)

Jag antar att det förmodligen handlar endast om att hon är en bra kompis. Får tolka det så.

Nej inte direkt något mer, vi har bara känt varandra en månad drygt..

• Anonym (k)
    Kirenaj68 skrev 2016-10-08 03:42:09 följande:
    Jag har en väninna som är lika rar mot mig. Hon är dessutom gift och skulle aldrig kunna tänka sig att vara otrogen. Hon är fullt övertygad om att solen går upp och ner enbart för hennes mans räkning. Så jag känner mig lugn. Men börjar din väninna bli alltför limmig för din smak måste du självklart säga ifrån. Även du har väl en gräns för vad som är passande?
    "limmig" du är från skåne va?
Svar på tråden Hur vet jag om hon flirtar?