• Starletz

BF juni 2017 STHLM

Hej.! Tänkte starta en tråd för alla oss som väntar första barnet och bor i Sthlm och har BF i juni 2017. Någon mer än jag som är i samma sits? :D

• Svar på tråden BF juni 2017 STHLM
  • Lilla_pyret

Här är en till som är i samma sits! :) fick för snart 2 veckor sen reda på att jag är gravid, 2 månader efter vårt tidigare MA (missat missfall). Känns super att vara gravid igen så nu hoppas vi det går vägen. Apparna säger BF mellan 5-8 juni, när är du beräknad?

• Starletz
    Lilla_pyret skrev 2016-10-05 22:37:35 följande:

Här är en till som är i samma sits! :) fick för snart 2 veckor sen reda på att jag är gravid, 2 månader efter vårt tidigare MA (missat missfall). Känns super att vara gravid igen så nu hoppas vi det går vägen. Apparna säger BF mellan 5-8 juni, när är du beräknad?

Grattis :) håller tummarna för dig! Själv är jag i V. 5 :) symptom som illamående, ont i brösten och växtvärk i livmodern. 27år gammal. Hur gammal är du? :)
  • Lilla_pyret

Tack,
    Vi får hoppas de går bra för oss båda nu :)
    Jag har symptom som ömma tuttar, molvärk och svag påbörjat till illamående när jag ätit för mycket/är hungrig. Mer anfådd än vanligt!
    Är 24 år och bor på södra sidan om Stockholm :)

• Starletz
    Lilla_pyret skrev 2016-10-06 06:59:53 följande:

Tack,
    Vi får hoppas de går bra för oss båda nu :)
    Jag har symptom som ömma tuttar, molvärk och svag påbörjat till illamående när jag ätit för mycket/är hungrig. Mer anfådd än vanligt!
    Är 24 år och bor på södra sidan om Stockholm :)

Själv bor jag på norra sidan (Sumpan).
    Har du bokat någon tid för ul än?
  • Lilla_pyret
    Starletz skrev 2016-10-06 07:01:20 följande:
    Själv bor jag på norra sidan (Sumpan).
    Har du bokat någon tid för ul än?
    Okej, själv bor jag i handen :)
    Nä, men har bokat möte med MVC på onsdag nästa vecka, då ska vi boka in tidigt VUL med tanke på hur det gick sist. Så nu längtar jag väldigt mycket efter att få ett datum!
    Har du bokat något än?
  • Starletz
    Lilla_pyret skrev 2016-10-06 08:16:25 följande:
    Okej, själv bor jag i handen :)
    Nä, men har bokat möte med MVC på onsdag nästa vecka, då ska vi boka in tidigt VUL med tanke på hur det gick sist. Så nu längtar jag väldigt mycket efter att få ett datum!
    Har du bokat något än?
    Okej va skönt att komma dit tidigt! :) ska boka idag eller imorn.
  • Bobno1

Hej tjejer! Har bf sent i maj men med mitt första gick jag 2v över tiden och fick bli igångsatt så gissar att det blir en junibebis! Så hoppas det är ok att jag hänger med här?

31 år från norra Stockholm, ett barn sen innan (blir 2 år i december).

Ska på tidigt ul på söndag pga otålig och orolig och sedan inskrivning på måndag. Är i vecka 8!

• Bobno1

Såg precis att ni väntar första barnet...då kanske jag ändå inte passar in här Lycka till båda två!!

• Lilla_pyret
    Bobno1 skrev 2016-10-06 15:53:12 följande:

Såg precis att ni väntar första barnet...då kanske jag ändå inte passar in här Lycka till båda två!!

Tycker inte det spelar någon roll, iallafall inte för mig! :) du är välkommen ändå! Grattis till andra graviditeten!
  • Lilla_pyret
    Starletz skrev 2016-10-06 12:28:41 följande:
    Okej va skönt att komma dit tidigt! :) ska boka idag eller imorn.
    Ja det känns skönt! :) spännande! Hoppas du får en tid snart!
Svar på tråden BF juni 2017 STHLM