• GrönaDruvan

Ni som fått tidiga missfall..

Ni som fått tidiga missfall, hur lång tid tog det innan ni fick ägglossning och kroppen var i fas?
    Sist fick jag missfall i vecka 9 och då tog det 6 veckor efter jag slutat blöda innan mensen kom tillbaka.
    Nu plussade jag i tisdags, men började nästan i samband med det blöda och åter igen missfall. Eftersom det blev så tidigt nu, egentligen bara några dagar efter mensen egentligen skulle komma, så känns det som att kroppen egentligen tar detta som mens och så får jag ägglossning som vanligt sen direkt? Eller hur var det för er?
    Jag tog ett test igår som inte visade någonting nu, så det verkar som jag inte har nåt Hcg kvar iaf.

• Svar på tråden Ni som fått tidiga missfall..
  • Carambolan

När jag fick missfall i vecka fem så kom nästa mens bara några dagar senare än vanligt.

• GrönaDruvan
    Carambolan skrev 2016-10-03 06:29:48 följande:

När jag fick missfall i vecka fem så kom nästa mens bara några dagar senare än vanligt.

Härligt att höra, då hoppas jag på samma här!
  • mammamumin

Har också ett tidigt mf bakom mig i våras då kom mensen också bara någon dag försenad, har precis fått mf igen, var mycket mer ledsen denna gången, trodde verkligen att jag skulle få en liten majbebis. Har två barn sedan tidigare, tror att vi kommer att försöka fram tills Jul-jan feb, sen ger vi upp.. Mannen fyller 42 nästa år och jag blir 35 så då är det väl helt enkelt inte meningen att vi ska få ett tredje barn ????

• Cilla93

Fick missfall i vecka 6-7 i slutet av oktober förra året, fick mens 29 dagar efter (vanligtvis 28 dagar). Kring julas plussade vi igen, nu är han 6 veckor gammal. :)

Svar på tråden Ni som fått tidiga missfall..