Min sambo dog, vet inte hur jag ska överleva - finns det andra i min situation?
Min älskade sambo rycktes ifrån mig för 11 veckor och 2 dagar sedan. Han dog i vårt hem där jag senare hittade honom. Det gick inte att rädda honom han hade varit död i flera timmar. Han var 39 år och precis 2 veckor gammal när han dog, och jag fyllde 31 en vecka efter det att han dog. Vi har inga barn men planerade inom kort att börja försöka, vilket nu aldrig kommer att bli.
Sen det hända har jag mått fruktansvärt, jag saknar honom mer ju längre tid det går. Smärtan är konstant och saknaden är som ett stort svart hål i mitt bröst. Jag sörjer honom, framtiden vi aldrig kommer få, barn som var planerade men som aldrig kommer bli till. Jag saknar livet vi hade tillsammans, han var mitt allt. Vi gjorde allt tillsammans.
Han var mannen som alltid höll mig i handen, kramade mig när jag som mest behövde det, han pussade mig bara för att han kunde. Han var mitt allt. Sen han dog så har jag ett stort tomrum, han missar allt.
Jag kan inte koncentrera mig på nått, jag känner mig tom och kall och extremt ensam, gråter mycket för allt och inget. Har mycket ångest, och vill inte inse att han aldrig kommer komma tillbaka till mig igen. Jag vill inte leva utan honom, jag vill att känna denna smärta och saknad.
Kan inte förklara för någon ingen förstår, tror man bara kan förstå om man själv har förlorat sin partner. Jag vet inte hur jag ska överleva det här...... Finns det någon annan där ute som går igenom samma sak? Blir det bättre?