Äggplockning imorgon
Hejsan !!!! Har äggplockning imorgon för första gången och är sjukt nervös, gör det mycket ont ???
Hejsan !!!! Har äggplockning imorgon för första gången och är sjukt nervös, gör det mycket ont ???
Hej! Nej man får så bra mediciner ;)
jag tyckte inte det gjorde speciellt ont :)
Åhhh men va skönt att höra. Men dagarna efter då ????
Nu var det ju några år sen jag var på äggplock men kör igång med sprutor imorrn igen, så förhoppningsvis får jag åka iväg snart :)
Men vad jag har för mej så var det ömt precis efteråt, känns som kraftig mensvärk. Så jag åt Alvedon på kvällen men sen gick det över. Dagen efter var jag lite öm men det släpper snabbt! Så tror det bara var samma dag jag behövde ta smärtlindring.
Du behöver inte vara orolig, smärtan är hanterbar och går snabbt över :)
Lycka till med äggplock! :)
Tack så jätte mycket känns redan lite bättre ????????. Lycka till du med när de blir dags...
Tack så jätte mycket känns redan lite bättre !!!!!. Lycka till du med när de blir dags...
Tack snälla! :)
För mig gjorde det inte heller så ont, lite obehagligt men jag har bara gruvat första gången, då visste jag inte något, sedan har vi gjort många IVF med äggplock, och såg mer fram mot det eftersom det var ett steg i rätt riktning-att få barn, sedan var jag nervös att det skulle vara för få ägg och så...
Lycka till, vissa får mer ont än andra, men om du tycker att det gör riktigt ont ska du säga till, i så fall ska de ge dig mer medicin så det känns mindre...