Hur länge får en 15 åring vara ute på kvällen!
Är ensamstående med en 15 årig dotter som är förbannad på mig jämt förutom de stunderna hon får pengar! Hon är rent ut sagt förjävlig mot mig som mamma. Hennes pappa är hon jämt snäll mot, försvarar, och försöker få honom och mig att hata varandra igen. När vi äntligen är vänner. Som när hon var ute ikväll och klockan var 23.15 så ringde jag och undrade när hon skulle hem. Men klickade luren i örat på mig. Hon hade ringt sin pappa precis innan och väckt honom. Ligger och sover när hon är ute!!!! Hon hade ju likaväl kunnat ringa ännu senare! Nu är det så att detta är min vecka som hon ändå är hos sin pappa för hon vill inte bo hos mig mer! Så snäll jag var innan på dagen och kvällen! Hade köpt grejer till henne och fick pengar ikväll! Men så beter hon sig så svinigt! Vad har ni för råd till en förtvivlad mamma! Alltid snäll men får bara skit medans pappan är helt underbar! Har kämpat med detta i 3 år nu och orkar inte med det här jävliga beteendet! Ställer alltid upp oavsett vad det är!